וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עדיין מחכה לראות מגיא לוזון סגנון משחק ברור"

ווילפריד ואן מוהר, כוכב עבר של סטנדרד ליאז' ונבחרת בלגיה, ניתח את מצב הקבוצה: "לוזון עדיין מחפש את ההרכב שלו"

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
יש עוד הרבה עבודה לפניו. לוזון/GettyImages

לא מעט לחץ השתחרר בסטנדרד ליאז' ביום חמישי, כאשר הקבוצה של גיא לוזון גברה 0:2 על רייקה במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית. הניצחון הזה היה הראשון של סטנדרד אחרי שבעה משחקים עקרים ואולי בעזרתו היא תצליח לצאת לדרך חדשה.

ווילפריד ואן מוהר, ששיחק במדי סטנדרד בין 1968 ל-1976, רשם 170 הופעות, היה שחקן נבחרת בלגיה ואף אימן את הנבחרת הבלגית במשך חמישה משחקים, הוא אחד שמכיר היטב את המועדון בו התפרסם ולאחר הניצחון על רייקה, הוא התפנה להביע את דעתו.

"סטנדרד אולי לא הבריקה, אבל עשתה מה שצריך נגד יריבה כמו זו שפגשה. גם לשחקנים וגם לאוהדים היה ברור שכל מה שחשוב זה הניצחון. גיא לוזון ממשיך לעשות רוטציות, כי הוא עדיין מחפש את ההרכב שלו. הוא יכול לעבוד על זה באימונים, אבל רק במשחקים אתה באמת רואה מה עובד. אני עדיין מחכה לראות ממנו סגנון משחק ברור".

ואן מוהר הוסיף: "על הנייר, לסטנדרד יש שבוע קל עכשיו, עם משחק ליגה מול בוורן ומשחק גביע נגד היסט-אופ-דן-ברג ואז את ליירסה, אבל במציאות המצב שונה. בוורן לא תהיה יריבה קלה. הם מאורגנים ומלאי ביטחון, משהו שאי אפשר לומר על השחקנים של סטנדרד. הדבר הכי חשוב שלוזון צריך לעשות זה להכין את הקבוצה שלו לתחילת אוקטובר, כי אז יש לו משחקים מאוד קשים מול פיינורד, קלאב ברוז', זולטה וארחם, סביליה ואנדרלכט".

בחמישי: ליאז' סופסוף ניצחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully