וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון מרשים למכבי תל אביב במחזור הפתיחה

האלופה הוציאה את העונה לדרך עם 26:36 ברמת גן. הפועל ראשון לציון ניצחה, מכבי ראשון חילצה תיקו דרמטי באשדוד

בויאן בוטוליה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. איגוד הכדוריד,
טיול במחזור הראשון. בויאן בוטוליה/איגוד הכדוריד

עונת 2014/15 בליגת העל בכדוריד יצאה הערב (שישי) לדרך עם ניצחון קליל של האלופה מכבי תל אביב, שהרשימה ב-26:36 בחוץ על הפועל רמת גן. הסגנית הפועל ראשון לציון גברה 18:27 על אס"א תל אביב, בעוד מכבי ראשון לציון חילצה 31:31 באולמה של הפועל אשדוד. א.ס. רמת השרון ניצחה 24:27 את א.כ. נס ציונה, קרית מוצקין השיגה 26:25 דרמטי בחולון ואילו בני הרצליה גברה 29:30 בחוץ על עירוני רחובות.

הפועל רמת גן - מכבי תל אביב 36:26

העולה החדשה לא הקשתה על האלופה, שכבר בהפסקה הוליכה 10:20 ושמרה על פער 10 השערים גם בסיום. איציק חליפי התכבד בשער הבכורה של הפועל רמת גן, אבל מכבי תל אביב רצה עם בויאן בוטוליה הנהדר שהבקיע 10 שערים, כשבין הקורות אלדר שיקלושי הצטיין עם 17 עצירות מ-27 כדורים שנזרקו לעברו (62 אחוזי הצלחה). הזר החדש מילאן מירקוביץ' ודן נתן תרמו חמישה שערים כל אחד במכבי, אסף פאר הרבה לכבוש לרמת גן עם שישה ואילו ולדימיר זיאק וחליפי הוסיפו ארבעה כל אחד.

הפועל אשדוד - מכבי ראשון לציון 31:31

אחרי שהדיחה אותה בחצי גמר גביע ווינר, הקבוצה של וובה זייקמן הייתה קרובה לגבור על מחזיקת הגביע פעם נוספת, אבל הפעם זה היה רק כמעט. מכבי ראשון לציון חזרה אחרי צמד הניצחונות שלה באיסלנד ונקלעה לפיגור 16:9 בהפסקה, אבל שחקניו של המאמן החדש ג'ו מתתיה (מול הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה) ידעו לחזור. אשדוד עלתה ל-30:31 בסיום דרמטי, אבל מילורד קריבוקאפיץ' הציל את האורחים עם שער שוויון בפנדל, שתי שניות לסיום. מי שיחזק את מכבי ראשון לציון במשחקים הבאים הוא המקשר הסרבי דאבור טאסקוביץ' (28, 1.97 מ').

אסף חליפי שחקן הפועל רמת גן (מימין) מול סהר חלפון שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. איגוד הכדוריד,
התכבד בשער הבכורה של העולה החדשה. איציק חליפי מול סהר חלפון/איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון - אס"א תל אביב 18:27

סגנית האלופה לא התקשתה להשיג ניצחון ביתי על אס"א תל אביב. הפועל ראשון לציון אמנם לקחה את הזמן ונכנסה לעניינים בהדרגה, אבל במחצית השנייה כבר הציגה משחק טוב יותר בהגנה ובמקביל גם השערים זרמו. סער פרנקל יכול לסמן וי ראשון.

א.ס. רמת השרון - א.כ. נס ציונה 24:27

הופעה מצוינת של הזר הסרבי אוברד ראדולוביץ' הובילה את רמת השרון לניצחון במחזור הפתיחה. ראדולוביץ' הבקיע תשעה שערים ונעזר בעמית גל שתרם שבעה ובדניאל שקלים וטונדיי עבדול ראשיד שהוסיפו ארבעה כל אחד. נס ציונה כבר חזרה מפיגור של חמישה שערים לשוויון 17:17, אבל בסופו של דבר ירדה מנוצחת. מילוש בויאשיץ' בלט בשורותיה עם שישה שערים.

עירוני רחובות - בני הרצליה 30:29

המקומיים חנכו את העולם החדש בקציר, אבל הפסידו בתום משחק דרמטי להרצליה של גלעד מאור. האורחים כבר הוליכו בשמונה שערים במחצית, אבל רחובות הוכיחה שיהיה לה מה להציע העונה וכפתה סיום מותח, אם כי לא הצליחה להשוות.

מ.כ חולון – מכבי קרית מוצקין 26:25

משחק מרתק היה בחולון, עם פינאלה דרמטי. תשע שניות לסיום, במצב של 25:26 לזכות קרית מוצקין, נפסק פנדל לזכות חולון המארחת. גיא קורדובה לקח את הזריקה החשובה במטרה להשוות, אבל אורן מאירוביץ' המצטיין במשחק הדף והעניק למוצקין ניצחון חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully