וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי הגדול הבא ב-NBA? הכירו את זאק בראון

הוא רק בן 15, אבל כבר מתנשא לגובה 2.13 ונחשב לשחקן הגבוה בגילו בארה"ב. הוא יהודי, שחום עור, מחוזר ע"י המכללות הגדולות והמומחים מאמינים שיהיה כוכב NBA. צפו בביצועיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילד מוצלח. זאק בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר שנים שהכדורסל הישראלי סובל ממחסור חמור בשחקנים גבוהים, אבל עם קצת מזל, אולי עוד כמה שנים יהיה לה סנטר בקנה מידה בינלאומי. הכירו את זאק בראון, או זכריה בראון בשבילכם - ילד בן 15, בן לאם יהודיה ואב שחום עור, הנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בתיכונים ברחבי ארצות הברית.

עוד לפני שמלאו לו 16, בראון כבר מתנשא לגובה 2.13 מטר ונחשב לשחקן הכי גבוה בארצות הברית לגילו. בדירוג ESPN לתיכוניסטים המוכשרים בארצות הברית העתידים לעבור למכללות ב-2017, שפורסם לאחרונה, הוא ממוקם רביעי. הציון הכללי שניתן לו, שנקבע על פי קטגוריות של כישרון ופוטנציאל התפתחות, הוא 97. מפאת גילו הצעיר, המכללות המנסות לגייס אותו עדיין לא רשאיות לבצע צעדים קונקרטיים כדי לפתות אותו. למרות זאת, פורסם כי מיטב המכללות, ובהן קונטיקט, וירג'יניה, פלורידה, קנזס, מיאמי ו-UCLA, מתכננות לגייס אותו.

צפו בלקט מביצועיו של בראון

בראון נולד וגדל במיאמי, ומככב בימים אלה בתיכון מיאמי ביץ'. בשנתו הראשונה בתיכון כתלמיד כיתה י"א, בראון מעמיד ממוצעים מרשימים - 18.4 נקודות, 16.5 ריבאונדים ו-6.9 חסימות (!) למשחק. לאחרונה הוא נטל חלק במשחקי מכבי שהתקיימו בפילדלפיה, ומבין 1,200 ספורטאים שהתחרו במשחקים, הפך לאטרקציה הגדולה ביותר.

"אני מאמן ילדים בגילו כבר הרבה שנים, אבל אף פעם לא ראיתי כישרון דומה לזה", אמר לפני מספר שבועות מאמנו במיאמי ביץ', ג'ייקוב שואו. "יש לו אתלטיות, יש לו יד רכה, התמצאות מתחת לסל וכמובן, נתונים פיסיים יוצאי דופן. הוא הולך להיות חתיכת שחקן. אנשים מתייחסים אליו כאל מבוגר בגלל שהוא כל כך גבוה. אבל האמת היא שהוא בסך הכל ילד.

"הוא חייב לעבוד על התנועות שלו בפוסט אפ", מוסיף מאמנו. "כרגע הוא יכול בקלות לגבור על כח יריב בכח בתוך הצבע, אבל זה קצת פוגע בו. כשהוא יפגוש שחקנים חזקים ממנו ברמות גבוהות יותר, הוא יתקשה. קבוצות שרואות אותו מיד עוברות לאיזורית כדי שלא יוכלו להכניס לו כדורים פנימה. יש לו עוד הרבה עבודה, אבל הוא בא בגישה הנכונה והפוטנציאל שלו אינסופי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כך בראון נראה במשחק ראווה של כוכבי פלורידה לפני שנה

כך הוא נראה לפני שלוש שנים

עוד קצת ביצועים

  • עוד באותו נושא:
  • זאק בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully