וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "להפסיד ולחשוב ששיחקת טוב זה הכי נורא"

מאמן נתניה ניסה להעיר את שחקניו המרוצים מההפסד. קאיודה יחזור להרכב מול מכבי פ"ת (ש', 19:30), אבו זייד לא בסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה: 105. 37:38 למכבי נתניה, ועוד 30 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשנתניה מארחת היא מובילה 14:23, לצד 17 תוצאות תיקו.

* מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בבית כבר שבע שנים, מאז אוקטובר 2007.

* התוצאה השכיחה ביותר במשחקים של יוסי מזרחי נגד מכבי פתח תקוה היא תיקו – כך קרה ב-15 מ-28 משחקים. יתר ה-13 נחלקים ל-6 ניצחונות ו-7 הפסדים.

* האצטדיון בנתניה טוב יותר לקבוצות החוץ, עם 15 ניצחונות לאורחות מול 14 למארחות מאז שנחנך.

נתונים: דריבליסט

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בבית כבר שבע שנים/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

יוסי מזרחי הקרין לשחקנים אתמול (חמישי) וידאו ממשחק ההפסד להפועל תל אביב. "קבלת ההחלטות שלנו בחלק הקדמי היתה רעה מאוד", אמר המאמן לשחקנים. אבל הבעיה של מזרחי היתה התחושה של השחקנים שהיה להם משחק טוב. "זה הכי גרוע בכדורגל", אמר להם המאמן. "גם להפסיד וגם לחשוב ששיחקת טוב, זה הכי נורא".

בשבוע שעבר בבלומפילד, גם ההפסד התקבל באיפוק, אבל מחר במשחק הבית הראשון בליגה אחרי החזרה לליגת העל, נתניה חייבת נקודה, אחרת יתחילו לדבר על משבר ועל כדור שלג שלא ברור היכן ייעצר. לא במקרה אמר אחד השחקנים השבוע: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. צריכים ניצחון לפתיחת העונה כדי להרגיע".

מזרחי יקבל מחר את עמרי קנדה ושמעון הרוש שהיו פצועים בשבוע שעבר, אבל ספק אם יעלה את שני המגנים יחד. קנדה חזר רק השבוע להתאמן ולכן הוא עשוי לפתוח על הספסל. בחוד יחזור מהשעייה החלוץ לארי קאיודה וקרוב לוודאי שאור ברוך יירד לספסל. נתניה רוצה להתחזק בזר נוסף לפני תום מועד ההעברות ביום שני, והברזילאי רומאריו סנטוס פירס על הכוונת, אבל בינתיים הקישור האחורי יתבסס על עומר צלישר וגבריאל ג'ורג'ו.

מכבי פתח תקוה:

רגע לפני סגירת חלון ההעברות, במכבי פתח תקוה עושים מאמץ לסגור שחקן נוסף. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה סיכמו על הצטרפותו של הקשר הבלגי של קבוצת מונס הבלגית, יואכים מונונגה. השחקן כבר סיכם את תנאיו, אך בפתח תקוה דחו את ההחלטה הסופית לגביו לסוף השבוע והוא טרם חתם. במועדון אמרו על הקשר: "מדובר בשחקן מגוון וחכם שיכול לעזור לנו לשפר את הנעת הכדור ואת החלק הקדמי שלנו". אם אכן יחתום, הוא יהיה הזר החמישי בסגל של בן שמעון שכולל כרגע את איבן הרצג, דניאל דימוב, בריאן חרסיסיץ' וקוסטדין אזורוב. בפתח תקוה שוקלים לצרף גם שחקן ישראלי לפני סגירת החלון. מספר מועמדים על הפרק, לאף אחד לא נעשתה עדיין פניה רשמית.

מבחינת ההרכב למשחק, דדי בן דיין החלים מפציעה ויתופקד בצד שמאל של ההגנה, כשנאור פסר יחזור לצד ימין שלה. איבן הרצג ודניאל דימוב, שספג ביקורת במשחק הקודם, יצוותו יחד. בקישור יפתחו בריאן חרסיסיץ', יובל יעקובוביץ' וגידי קניוק, כך שמרואן קבהא יפתח שוב על הספסל. החלוץ עידן שמש מועמד לפתוח יחד עם גיא מלמד, וחסן אבו זייד שפתח במשחק הקודם לא ייכלל בסגל. קוסטדין אזורוב ישחק בחוד. ניקולס פלצ'וק יתחיל שוב על הספסל. שחקן נוסף שיחזור לסגל הוא החלוץ רועי דיין. המועדון העביר השבוע שחקן נערים א' ממכבי תל אביב. מדובר בקשר האחורי איתי פיבניק. פתח תקוה שילמה סכום נכבד עבור ההעברה כשאחוזים מסוימים נשארו בידי הצהובים. השחקן מיוצג על ידי סוכני השחקנים גלעד קצב ושלומי בן עזרא .

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישבור את הבצורת? לארי קאיודה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: לארי קאיודה

ערן לוי לא עבר את הטסט בשבוע שעבר, אז עכשיו האחריות היא על לארי קאיודה. היה לו מספיק זמן לנוח בחוץ אחרי האדום המטופש מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו וזה הזמן לחזור להתקפה ולהוציא לפועל. הנתון של נתניה מדכא. בשום משחק רשמי הקיץ היא לא כבשה שער, כך שלקאיודה יש אתגר גדול.

מכביב פתח תקוה :דניאל דימוב

הבלם של צסק"א סופיה הגיע לארץ בקול תרועה, משחקן הרכב בקבוצות הצמרת בליגה הבולגרית, במטרה להפוך אולי למורד מגמאדוב הבא. ההכנה הייתה סבירה, ההתאקלמות קצת פחות, ובמשחק האחרון דימוב הוכיח שיש לו עוד הרבה על מה לעבוד. מכבי פתח תקוה תקום ותיפול העונה על ההגנה שלה, בעיקר משום שהחלק ההתקפי שלה מסוגל לספק מספרים סבירים לקבוצת תחתית.

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אריאל הרוש, ויקי כחלון, כריסטיאן סרגי, עידו לוי, שמעון הרוש, עומר צלישר, גבריאל ג'ורג'ו, רן רול, עמית בן שושן, ערן לוי, לארי קאיודה.

מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן, נאור פסר, איבן הרצג, דניאל דימוב, דדי בן דיין, בריאן חרסיסיץ', יובל יעקובוביץ', גידי קניוק, גיא מלמד, עידן שמש, קוסטדין אזורוב.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully