וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע: הובאן ואוגו תורגלו

הרומני מרשים באימונים וצפוי לפתוח (ש', 18:00, ספ' 1), חוזים חדשים יוצעו לגבאי ונאסר. המארחת בונה על הירש ועל נקודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* יהיה זה משחק הליגה ה-80 בין הפועל פתח תקוה להפועל באר שבע. המאזן: 26:27 להפועל פתח תקוה, 26 תוצאות תיקו.

* כשפתח תקוה מארחת יש לה יתרון של 12:17 בניצחונות ועוד תשעה משחקים שהסתיימו בתיקו.

* הפועל באר שבע לא ניצחה את הפועל פתח תקוה מאז דצמבר 2009. בששת המשחקים ששוחקו מאז, פתח תקוה ניצחה ארבע פעמים והיו עוד שתי תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע לא ניצחה את הפועל פתח תקוה בחוץ זה 12 שנה, מאז ספטמבר 2002.

* אלישע לוי ניצח ב-15 מ-35 המשחקים בהם אימן מול הפועל פתח תקוה ויש לו 50.5 אחוזי הצלחה מולה.

נתונים: דריבליסט

וויליאם סוארס, רועי גורדנה שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
מתקשים לנצח באם המושבות. שחקני באר שבע/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

בקבוצה חולמים על נקודה ועל פי סדרת המשחקים האחרונה, זה ייתכן. ההפסדים התחילו בשישייה מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו, אחרי זה בא ההפסד 4:0 להפועל רעננה בליגה וביום רביעי במושבה מכבי השלימה את העלייה לחצי גמר גביע הטוטו עם 0:2. עכשיו רוצים בפתח תקוה לצמק שוב בשני שערים את מדד הספיגה ולגמור עם 0:0 מול הפועל באר שבע ונקודת ליגה ראשונה עם החזרה לליגת העל.

שלל בעיות מקצועיות לעידן בר און. הראשונה והמרכזית: עייפות השחקנים. "הם מותשים. ממש גמורים", אמר לזכותם המאמן הצעיר מיד לאחר המשחק מול מכבי ביום רביעי. השמיכה של בר און קצרה מאוד ומחר הוא שוב יעלה כמעט את אותו הרכב שוודאי לא התאושש משלושת ההפסדים בעשרת הימים האחרונים.

במרכז ההגנה שוב יעלו הבלמים הצעירים שמשוועים לחיזוק זר משמעותי. עומרי אלטמן ודור כוכב ינסו לעשות קסמים בקישור ושחר הירש, עליו רבה חצי ליגה בקיץ, אמור סוף סוף להצדיק את המלחמה עליו. בר און אמר לשחקנים באימון המסכם: "הוכחתם לי דווקא במשחק האחרון מה אתם שווים. אמנם הפסדנו למכבי תל אביב 2:0, אבל נראיתם כמי שאכפת להם מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
יצדיק את המלחמה עליו? שחר הירש/ברני ארדוב

הפועל באר שבע:

הפועל באר שבע תחדש בימים הקרובים את המשא ומתן עם דובב גבאי וסיראז' נאסר, ותציע להם חוזה לעונה נוספת. השניים מסיימים חוזה בתום העונה הנוכחית, ולאחר שכבר הוחלט בבאר שבע להקפיא את המגעים עימם עד ינואר, כנראה בגלל רצון לאזן מעט את התקציב בעונה הבאה, כעת קיבלו במועדון החלטה לנסות ולהאריך את ההסכם עימם בעונה נוספת. לשניים תוגש הצעה חדשה ואם תוגש עליהם הצעה מפתה בקיץ במועדון לא יעמדו בדרכם.

קשר נבחרת רומניה אובידיו הובאן מציג יכולת טובה באימונים וצפוי לפתוח במשחק מחר כקשר אחורי. מאור מליקסון עדיין לא כשיר למשחק וכך גם אור חביביאן. שלומי ארבייטמן חזר לאימוני ריצה וכדור ואילו וויליאם סוארס סובל ממתיחה ברצועות הברך והיה בספק למשחק, אבל בסופו של דבר צפוי לפתוח. שינוי נוסף: בן ביטון תורגל במקום אביתר אילוז.

"מכת הפציעות נחתה עלינו בזמן הכי לא טוב של העונה - בתקופת ההכנה", אמר שחקן בקבוצה. "שחקנים כמו סוארס, מליקסון וארבייטמן משמעותיים מאוד לקבוצה. אין ספק שבעוד שבועיים נראה הרבה יותר טוב, אבל בינתיים צריך לצבור כמה שיותר נקודות". הבלם בן אלגרבלי ממשיך להתאמן בקבוצת הנוער, אבל במועדון מעריכים שימצא קבוצה עד יום שני.

וויליאם סוארס הפועל באר שבע חוגג שער. יוסי ציפקיס
צפוי לפתוח. סוארס/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר

לאימון ביום חמישי הגיע קאלה דרשלר בסערה. הכעיסה אותו הידיעה כי בויאן שראנוב עשוי לבוא במקומו. המשחק מול באר שבע הוא ההזדמנות של דרשלר להראות שכוחו עדיין בכפפותיו. במשחקים האחרונים אסף הרבה כדורים מהרשת וקילל בקרואטית את עצמו ואת כולם. אם יש מישהו שיכול להביא לפתח תקווה את הסיפתח זה הוא.

הפועל באר שבע: אובידיו הובאן

קיץ שלם חיפשה באר שבע אחר קשר אחורי אבל ניקולה מיטרוביץ' התעכב, מרקו קליגיורי ברח ורומאריו פירס נכשל בבדיקות הרפואיות. באר שבע עשתה הכל כדי לצרף שחקן בכיר יותר, ומצאה את קשר נבחרת רומניה ופטרולול, שהעונה מוטלת משימה גדולה על כתפיו – לא רק לשדרג את הקישור האחורי של באר שבע, אלא גם להוביל אותה למאבקי האליפות עוד לפני שהספיק להתאקלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משימה גדולה מונחת על כתפיו. הובאן, משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אורי פסו, עומר שרעבי, עמירן שקלים, ריף פרץ, מייקל טוקורה, מירקו אורמוש, דור כוכב, עומרי אלטמן, שחר הירש.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אובידיו הובאן, רועי גורדנה, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully