וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-אשדוד: איך מסתדרים בלי דוידוב ובלו?

קלינגר ייאלץ לתמרן ללא המורחקים, כאשר הקבוצה מעיר הנמל תגיע לסמי עופר. כיוואן או סטיבן כהן בהרכב (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הבכירה: 33. אשדוד מובילה 8:14 בניצחונות ונרשמו עוד 11 תוצאות תיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת: 3:6 לטובתה בניצחונות ועוד 6 תוצאות תיקו.

* אשדוד לא ניצחה את הפועל חיפה בחוץ מאז אוגוסט 2009.

כמאמן, ראובן עטר מצליח מאוד מול אשדוד: הוא השיג 13 ניצחונות מ-22 משחקים – ורק פעמיים סיים בתיקו.

* אשדוד פתחה פעמיים את העונה בתיקו ביתי מאז שעלתה לראשונה ב-1993/94 לליגה הראשונה – ובשתי הפעמים הפסידה 1:0 במשחק החוץ במחזור השני.

נתונים: אתר דריבליסט

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מאזן מצוין מול אשדוד. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

הפועל חיפה:

אחרי שמכבי חיפה הרשימה בהופעת הבכורה שלה בסמי עופר, חוזרים האדומים לסיבוב שלישי באצטדיון החדש, הראשון שלהם בליגה. המאמן ראובן עטר היה מרוצה מהיכולת ב-1:1 במשחק החוץ מול הפועל עכו במחזור הפתיחה, אבל הפעם הוא לא יסתפק בשום דבר שאינו ניצחון. עטר ייאלץ לבצע שינוי אחד כפוי בהרכב, כאשר הישאם כיוואן או סטיבן כהן יחליפו את יובל שבתאי המורחק. במחזור הפתיחה, שבתאי שבר את הקרסול של ציון צמח מעכו וכמה דקות לאחר מכן ראה צהוב שני והורחק. מלבד זאת, בין עכו להפועל חיפה נרקם טרייד במסגרתו אושרי רואש יעבור לעכו ומשה מישאלוב יעשה את הדרך ההפוכה.

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה מעיר הנמל תגיע לסמי עופר במטרה לרשום ניצחון בכורה העונה בליגה, אחרי התיקו המאופס והביתי מול עירוני קרית שמונה במחזור הפתיחה. המאמן ניר קלינגר ייאלץ להסתדר ללא שני שחקני מפתח בהרכב, אלכסנדר דוידוב וירו בלו המורחקים. גדי קינדה הצעיר, שנכנס כמחליף במשחק מול קרית שמונה, יפתח הפעם בחלק הקדמי. ההתלבטות היחידה של קלינגר היא לגבי הקישור האחורי, כאשר אופציה אחת היא שמיכאל סירושטן יתופקד ליד רועי בקל, ואז ישראל ראש או גל בראל יעלו במרכז ההגנה. אפשרות נוספת היא שרחמים צ'קול יתופקד בקישור האחורי ובמצב כזה, סירושטן ימשיך במרכז ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
כיוואן נאבק על מקום בהרכב/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן:

הפועל חיפה: מינדאוגאס קאלונאס

בחיפה אומרים שזה השחקן שאמור לעשות הההבדל העונה בקבוצה. הקשר החדש של האדומים צריך להתחיל כבר עכשיו לתת את התפוקה עליה בונים בקבוצה ולסחוב את חיפה לניצחון ראשון בליגה.

מ.ס. אשדוד: מוראד אבו ענזה

בהיעדרו של בלו ובהנחה שאשדוד תשחק בעיקר על מתפרצות, תיפול מלאכת ההבקעה על כתפיו של אבו ענזה, שעד כה לא ממש הרשים מתחילת העונה. החלוץ כבר הוכיח שהוא יודע לכבוש וכעת תהיה לו הזדמנות טובה לפרוע שטר ראשון.

הרכבים משוערים:

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד, גל כהן, טאדאס קיאנסקאס, אורן ביטון, רועי שוקרני, מינדאוגאס קאלונאס, הישאם כיוואן (סטיבן כהן), אור אוסטווינד, אוסיי מאוולי, טוסיין ריקטס.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יא יא פטי, מיכאל סירושטן (ישראל ראש), ג?ואון אושאניווה, רועי בקל, רחמים צ?קול (מיכאל סירושטן), מיכאל אוחנה, גדי קינדה (דויד סולארי), ניב זריהן, מוראד אבו ענזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully