וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: משחקי הכדורגל חוזרים לישראל

הוועד הפועל של הארגון התכנס בראשות מישל פלאטיני ובהשתתפותו של אבי לוזון וביטל את האיסור על קיום משחקים בינלאומיים בישראל. המשמעות הבולטת: הנבחרת תארח את בוסניה בארץ ב-16 בנובמבר. לוזון: "הבטחתי שהמשחקים יחזרו. נוכיח כמה הביתיות נחוצה"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (ימין) עם ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
הנבחרת תארח את בוסניה בישראל/ברני ארדוב

חדשות טובות לכדורגל הישראלי: בישיבת הוועד הפועל של אופ"א שהתקיימה הערב (חמישי), בראשותו של נשיא הארגון מישל פלאטיני ויושב ראש ההתאחדות לשעבר אבי לוזון, הוחלט פה אחד לבטל את האיסור על קיום משחקים בינלאומיים בישראל. המשמעות הבולטת של ההחלטה: המשחק של נבחרת ישראל נגד בוסניה ב-16 בנובמבר, במסגרת מוקדמות יורו 2016, יוכל להיערך בישראל.

לוזון אמר: "הבטחתי שהמשחקים יחזרו לישראל לטובת הכדורגל שלנו, המדינה והנבחרת ואני שמח שזה קרה. הקהל הישראלי יוכל עתה להגיע ולתמוך בנבחרת במוקדמות היורו, כדי שנוכיח עד כמה הביתיות והזכות לארח משחקים במדינה שלנו היו נחוצות. בהצלחה לנבחרת".

בשל מבצע "צוק איתן" אסרה אופ"א במשך הקיץ על קיום משחקים בינלאומיים בישראל. לפיכך, ארבע הנציגות הישראליות במפעלים האירופיים - מכבי תל אביב, הפועל באר שבע הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה - נדדו לקפריסין. גם משחק הנבחרת הצעירה נגד מקדוניה שוחק בלרנקה בשבוע שעבר ואילו משחקה של הנבחרת הבוגרת נגד בלגיה נדחה לחודש מרץ על מנת שישראל תוכל לארח אותו במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully