וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט יהפוך לבעלים של בולוניה?

אחרי שהביע אהדה גלויה לנבחרת איטליה ולמילאן, התפרסם כי כוכב הלייקרס מנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה בליגה השנייה

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
ימשוך משקיעים נוספים? בריאנט/AP

האם קובי בריאנט בדרך להפוך לאחד הבעלים של בולוניה מהליגה השנייה באיטליה? ב"גאזטה דלו ספורט" מפרסמים היום (חמישי) כי שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס שנחשב לאוהד של הכדורגל האיטלקי, מתכנן להשקיע בבולוניה. מי שעומד בראש קבוצת הרכש הוא עורך הדין האמריקאי ג'ו טקופינה, שעזב את תפקידו כסגן נשיא רומא.

נכון לעכשיו קיימים מגעים מתקדמים לרכישתו של המועדון. על פי ההערכות, שווי העסקה לרכישת בולוניה עומד על כ-20 מיליון יורו. הדיווחים מתייחסים לכך שאלוף ה-NBA חמש פעמים ישקיע מכסיו 350 אלף יורו בידיעה כי כניסה שלו לרשימת המשקיעים תביא השקעות נוספות של אנשי עסקים.

במהלך המונדיאל האחרון נשמע לעיתים תכופות קולו של בריאנט שעשה שימוש בטוויטר וגילה כי הוא אוהד את נבחרת איטליה ואת מילאן, כשהוא אף ביקר במחנה האימון של הרוסונרי. אז מה הקשר של בריאנט לאיטליה? הכוכב בילה את ילדותו בארץ המגף ובעבר הוא הודה כי הוא שקל קריירה של כדורגלן במקרה שהוא לא יצליח ככדורסלן.

בריאנט הוא לא הכדורסלן הראשון שנכנס לעסקי הכדורגל. לברון ג'יימס נחשב למשקיע זעיר בליברפול. גם קווין גארנט ניסה להיכנס בעבר לענף כמשקיע ברומא, אבל ה-NBA אסרה עליו לעשות זאת שכן הוא היה אמור לשתף פעולה עם ג'יימס פאלוטה, שמשמש כבעלים של הקבוצה האיטלקית ובמקביל מחזיק בבעלות בבוסטון סלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully