וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ליגת העל יוצאת לדרך, מתתיה פוגש את האקסית

מכבי ראשון לציון תתארח באשדוד, והמאמן יערוך בכורה על הקווים במשחק ליגה. האלופה מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל רמת גן

ג'ו מתתיה שחקן אס"א תל אביב. ברני ארדוב
עובר לקדמת הבמה. ג'ו מתתיה/ברני ארדוב

ליגת העל בכדוריד תצא מחר (שישי) לדרך כאשר האלופה מכבי תל אביב תתארח אצל העולה החדשה, הפועל רמת גן, במשחק המרכזי (16:00, ערוץ 5). כדי לנצח, הצהובים של אבי רש יצטרכו להכניע את זנגה ג'ורג'ביץ' הסרבי ששב לישראל לאחר ששיחק בשורות הצהובים בעבר.

מכבי ראשון לציון לאחר ההישג הנפלא בגביע אירופה מול אלופת איסלנד IBV תתארח באשדוד (16:00, מקיף ט'). הפועל אשדוד כבר ניצחה בגביע ווינר את מחזיקת גביע המדינה ב'בית מכבי', ואחרי קיץ שבו התחזקה בטיאומיר דודר, יותם טל ואחרים היא בהחלט נראית מועמדת לצמרת. בראשל"צ יערוך מקשר נבחרת הונגריה, מילורד קריבוקאפיץ', בעל עבר עשיר בליגת האלופות, את הבכורה אצל ג'ו מתתיה, שיציין משחק ליגה ראשון כמאמן לאחר שבעונה שעברה עוד שיחק במדי אשדוד.

עירוני רחובות עוברת לאולם חדש ב"קציר" אחרי שלושה עשורים בהיכל בברזילי, ושם היא תארח את בני הרצליה ומאמנה לשעבר גלעד מאור (16:30). א.ס רמת השרון, שעשתה חיזוק מעניין הקיץ (השוער הבוסני בויאן ליובסיץ', והמתאזרחים טונדיי עבדול ראשיד וגלורי אופור) תארח את א.כ נס ציונה (16:30, אורנים). נס ציונה הספיקה לרשום את הפיבוט וליקו מילושביץ', ששיחק בעונה שעברה בקרית מוצקין, ובעברו הופעות בנבחרת סרביה ובפרטיזן בלגרד.

עופר לוזון נס ציונה כדוריד. ברני ארדוב
חצה את הכביש. עופר לוזון/ברני ארדוב

סגנית האלופה, הפועל ראשון לציון, שביצעה שינויים רבים בסגל (הבולטים הם צירופם של פיליפ מריאן ועופר לוזון ממכבי ראשון לציון, ירמי סידי תגלית העונה מחולון והחזרת ניב פישלוביץ לשער) תארח (17:00, אשלים) את אס"א ת"א, שאליה שב המאמן אולג בוטנקו ועדיין תמשיך להיות על טהרת שחקני כחול-לבן זו העונה השלישית ברציפות. מ.כ חולון, עם מאמנה דני ליבגוט שהוכתר אמש למאמן העונה שעברה, תארח את מכבי קרית מוצקין, שהחתימה השבוע את המקשר המונטנגרי דושאן טריפוביץ' (25, 1.95 מ').

גם העונה ליגת העל תשוחק ב-22 מחזורים, ובסיומם יתקיימו סדרות הפלייאוף החל משלב רבע הגמר, כאשר ארבע האחרונות בסיום הליגה הסדירה ישחקו במסגרת בית תחתון שאליו נגררות הנקודות וישוחק בשלושה מחזורים (האחרונה בסופו של דבר תנשור לליגת המשנה, השתיים במקומות 10-11 יתמודדו במשחק המבחן מול הקבוצות במקומות 2-3 בלאומית). גם העונה קבוצות ליגת העל יוכלו לרשום ולשתף עד שני זרים (בגביע אירופה מותר יותר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דודי בלסר. ניר פקין
בחזרה למגרש. בלסר/ניר פקין

*** בסוף השבוע מתקיים בדאבלין הקונגרס של האיגוד האירופי. יושב ראש איגוד הכדוריד דורון שמחי ינסה להוביל להחלטה שמשחקי גביע אירופה והנבחרת שיחלו בסוף החודש הבא ישוחקו בארץ. כמו כן, תתקיים שם הגרלת משחקי נבחרת העתודה במוקדמות אליפות העולם עד גיל 21.

*** הפועל תל אביב הודיעה על ייסודה וערכה היום מסיבת עיתונאים שבה הוכרז כי היא תחל את דרכה בליגה הארצית. מי שהצטרף אל הקבוצה הוא שחקן העבר, דודי בלסר, שחוזר מפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully