וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של רונאלדו ובייל: הכירו את ג'ק הארפר

הסקוטי בן ה-18 כיכב במשחק הקבוצה הצעירה של ריאל מדריד מול באזל בליגת האלופות לנוער והבלאנקוס כבר חולמים על כוכב העתיד. צפו בביצועים שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדבר הגדול הבא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדבר הגדול הבא? ביום שלישי יצאה לדרך ליגת האלופות האמיתית, אבל בצל שלה, החלה גם עונה נוספת של ליגת האלופות לנוער ואולי גילתה לעולם את הכוכב החדש - ג'ק הארפר, שחקנה של ריאל מדריד.

הילד, שנולד במלאגה להורים סקוטים, רק בן 18 אבל כבר מסתמן כשחקן שעשוי לרשת את הסופרסטארים הגדולים ביותר של אלופת אירופה. הבלאנקוס שמו עליו עין לפני מספר שנים וגנבו אותו מסביליה כשהיה רק בן 13 ולפני שלוש שנים הוא חתם על חוזה שיסתיים ב-2016. לפי היכולת מול באזל, במחזור הבכורה של ליגת האלופות, במשחק בו ריאל ניצחה 0:2, החוזה הבא הוא רק עניין של זמן.

הארפר, שרוצה לשחק בנבחרת סקוטלנד, שעשויה לקבל עצמאות ממש היום, היה אחראי לשער הראשון של הבלאנקוס עם חצי מספרת שהלכה למשקוף ומשם הריבאונד כבר נכנס. בהמשך, הוא כבש את השני של ריאל עם נגיחה פנטסטית ובאופן כללי, היה הכי טוב על המגרש.

איש הכדורגל ההולנדי מארק ווטה אמר עליו: "אנשים חושבים שבגלל שהוא משחק בריאל, ההתקדמות שלו אוטומטית, אבל זה לא נכון. יש לו עוד הרבה עבודה עד שיגיע לקבוצה הבוגרת, הוא עוד לא מוכן, הוא רק מתפתח. אבל אם אתה מככב במשחק של קבוצת הנוער של ריאל, כובש שער ומבשל עוד אחד, אתה כנראה לא רע, נכון?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לואיס פיגו יכול להיות מרוצה מהילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully