וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבקין: "התחזקתי מאז אליפות אירופה"

המתעמלת שפספסה מדליה באליפות אירופה יצאה יחד עם הנבחרת לטורקיה לאליפות העולם. סמופלוב: "הכי חשוב זה להיכנס לגמרים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נוסעת לעשות את המקסימום". ריבקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהוטל ספק סביב אפשרות יציאתן לטורקיה לאליפות העולם, בנות נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית המריאו היום (חמישי) כשהן מקוות מאוד לשוב לישראל עם מדליה. הנבחרת כוללת את נטע ריבקין, טורי פילנובסקי ומרטינה פולינסקי, שיתחרו בתחרות האישית, ואת יקטרינה לוינה, ליהי שוחטוביץ?, קרינה ליחבר, יובל פילו, אלונה קושיבצקי ואידה מיירין שיתמודדו בתחרות הקבוצתית. המאמנות הן אירה וגדורצ?יק ואלה סמופלוב.

כזכור, באליפות אירופה האחרונה זכו הבנות במדליית ארד היסטורית בקרב רב, בעוד שריבקין ממש נגעה במדליה, אבל פספסה אותה לבסוף. לפני היציאה אמרה ריבקין: "אני מגיעה בתחושה טובה. מאז אליפות אירופה התחזקתי, עבדתי קשה כדי לעשות את התרגילים עוד יותר טוב. אני נוסעת לעשות את המקסימום ומאמינה שיהיה טוב".

המאמנת אלה סמופלוב הגדירה מטרות: "כולנו עובדות יחד וקשה מאוד. הכי חשוב זה להיכנס לגמרים ואחר כך צריך להיות גם מזל". ויגדורצ'יק הוסיפה: "המטרה שלנו היא להיכנס לגמרים, עבדנו קשה מאוד בשביל זה. אנחנו בפיגור מבחינת כמות תחרויות ביחס לנבחרות האחרות, אבל אנחנו יודעות לצאת מכל סיטואציה".

אלונה קושיבסקי, קפטנית הנבחרת הקבוצתית, שידרה אופטימיות: "אנחנו מוכנות לאליפות. יש ציפיות, ננסה לעמוד בהן. המטרה שלנו היא לעשות את התרגיל נקי וטוב. אנחנו מפנטזות על מדליה ואני חושבת שיש לנו סיכוי טוב מאוד לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully