וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "זה נכון, אני בן האלוהים"

אוהדי אייאקס הכינו קבלת פנים חגיגית ותלו שלט מקורי לכבוד האקס, שהגיב בשנינות אופיינית: "מרגש, ברור שזה כוון אלי"

זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. AP
ערב מרגש. זלאטן/AP

אוהדי אייאקס חיכו לרגע הזה, ואתמול (שלישי) הוא סוף סוף קרה: זלאטן איברהימוביץ', מגדולי המועדון בכל הזמנים, שב לאמסטרדם ארנה וזכה לקבלת פנים מלכותית. אוהדי אייאקס הריעו ממושכות לו ולשני חבריו לקבוצה מקסוול וגרגורי ואן דר וויל, שאף הם שיחקו בעבר בקבוצה, ואף הניפו שלט שככל הנראה כוון לעברו עם הכיתוב: "ברוך שובך, בן האלוהים".

בסיום, למרות שסן ז'רמן שוב איכזבה במשחק חוץ וסיימה רק ב-1:1, ואף שזלאטן לא כבש, הוא נראה מחויך מפה לאוזן. "ברור שהשלט כוון אליי, אני בן האלוהים", התלוצץ בשנינות האופיינית לו. "התחושה לחזור לפה מאוד מיוחדת. זה היה ערב נפלא".

זלאטן, כאמור, עשה את צעדיו הראשונים בקריירה המקצוענית באייאקס, והפך במדיה לשם מוכר בכדורגל העולמי. בשלוש עונות באייאקס בין 2001 ל-2004, זלאטן שיחק ב-74 משחקים, כבש 35 שערים, זכה בשתי אליפויות הולנד ובגביע מקומי. הוא גם סיפק את אחד השערים היפים שנכבשו בשנים האחרונות, ברגע שסיפק טעימה לניצוץ הגאונות שטמון בו. ככה זה נראה אז:

למרות הערב המרגש של זלאטן קבוצתו, כאמור, ממשיכה לסבול הרחק מפריס. סן ז'רמן לא ניצחה בליגה הצרפתית את אביאן, ריימס וראן בחוץ בליגה הצרפתית, וכעת הוציאה רק נקודה גם באמסטרדם. על אף ההצהרות של זלאטן מלפני חודש, לפיהם סן ז'רמן תרוץ לזכייה בליגת האלופות, הצרפתים פתחו את העונה בצליעה.

"אני עדיין חושב שאנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות. יש לנו הזדמנות טובה", התעקש זלאטן אמש לאחר המשחק. "הקבוצה הזו בנויה לשחק ברמות הכי גבוהות. נזדקק לקצת מזל ולהרבה עבודה קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

היזכרו ברגע המופלא של זלאטן באייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully