וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן בר און: "רוצים לצרף שלושה שחקנים חדשים"

17.9.2014 / 23:40

הפועל פתח תקוה סיימה דרכה בגביע הטוטו, המאמן מחכה לחיזוק: "אנחנו מפורקים אחרי חמישה משחקים בשבועיים"

one

בהפועל פתח תקוה נמצאים במירוץ נגד השעון כדי להספיק להתחזק לפני תום מועד ההעברות. "אנחנו רוצים לצרף שלושה שחקנים חדשים", עדכן המאמן עידן בר און בסיום גומלין רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב, בו הפסידה קבוצתו 2:0 (8:0 בסיכום). השלושה וביניהם הבלם הסרבי וויאדין סאביץ' אמורים להצטרף על חשבון ליאור אסולין, איתי אלקסלסי ויניב לוזון. "אם לא נצליח להשתחרר מהשלושה שאנחנו לא רוצים ולהביא שלושה אחרים, יהיה קשה מאוד לשרוד בליגה", אמר גורם במועדון בסיום המשחק.

הפועל פתח תקוה הפסידה 2:0 למכבי תל אביב

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
מאמין בצעירים ומחכה לתפנית. עידן בר און/מגד גוזני

בר און נראה מותש מאוד בסיום המשחק, ממש כמו שחקניו. "השחקנים שלי מפורקים אחרי ששיחקו חמישה משחקים בשבועיים", אמר המאמן. "זה חסר תקדים אפילו בקנה מידה אירופאי. לא בכינו עד עכשיו ולא העלינו את זה, אבל עם הרוטציה הקצרה שיש לנו, זה דבר לא פשוט בכלל. ניסינו להתמודד עם זה, אבל אנחנו לא מכבי תל אביב, לה יש 28 שחקנים בסגל ואלה שלא משחקים יכולים לקחת אליפות בכל קבוצה אחרת. הדבר החיובי שאני יכול לקחת מהמשחק זה הרצון של השחקנים והעובדה שהם הגיעו לארבעה מצבים".

בר און נשאל איך הוא יוכל לייצר את התפנית במועדון שנראה כרגע על הקרשים. "מבחינה מנטלית אני אנסה לייצר תפנית", אמר המאמן. "אני מאמין בשחקנים האלה. אולי הם לא מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל יש כאן קבוצה טובה שתלך ותשתפר. אני מאמין שניצור תפנית, אולי כבר במשחק הבא, למרות שלא יהיה קל מול הפועל באר שבע, לה יש קבוצה מצוינת עם תקציב מטורף".

על מה שהוא עובר באופן אישי כמאמן צעיר בליגת העל, אמר בר און: "יש המון לחץ כדי להצליח ואם כשהייתי מאמן קבוצת הנוער הייתי עובד 25 שעות ביממה, עכשיו בבוגרים אני משקיע אפילו יותר. הפועל פתח תקוה זה מועדון שמייצר הרבה לחץ והד תקשורתי, ויש כאן אנשים נפלאים שעובדים קשה מאוד ורוצים לראות גם הצלחות. אבל צריך להבין שהערב שיחקו נגד מכבי תל אביב ארבעה שחקנים שבעונה שעברה שיחקו בליגה השנייה לנוער, בקרית אתא ובצור שלום. זה לא דבר פשוט. זה לא עדן בן בסט וטל בן חיים שעולים מהספסל. צריך לכבד את הילדים האלה שלנו ולתת להם עידוד וחשוב שהקהל המדהים שלנו יבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully