וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי קצורין: "אחרי עונה לא טובה עשינו שינוי משמעותי"

17.9.2014 / 22:56

מאמן בני הרצליה נשמע אופטימי באימון הפתיחה לקראת העונה החדשה. אבירם זליקוביץ': "מקווים לעונה מוצלחת מהקודמת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקוות חדשות. בני הרצליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הרצליה ערכה הערב (רביעי) את אימון הפתיחה הרשמי שלה לקראת עונת 2014/15 אל מול 200 אוהדים, שבסיום האימון אף הצטלמו עם השחקנים. במהלך השבוע האחרון נחת בארץ הפורוורד דבון קולייר, שייצא עם הקבוצה לטורניר הכנה באיטליה, בה תפגוש הרצליה את ססארי, שתשחק העונה ביורוליג. קולייר חתם בסוף השבוע בקבוצה והשלים את הסגל לקראת העונה הקרובה.

"אחרי עונה לא טובה, עשינו שינוי משמעותי, החלפנו את כל השחקנים הזרים, והבאנו ישראלי בכיר - יובל נעימי", אמר המאמן מולי קצורין. "אנחנו שמחים שבלייזר וזליקוביץ' נשארו וימשיכו להתפתח ולהקדם בקבוצה בדרכם להיות שחקנים דומיננטיים בליגה. חיפשנו זרים יחסית צעירים שהם קצת יותר רעבים – לא שחקנים שבאים שבעים ועבורם זאת רק 'עוד עונה', אלא שחקנים שרוצים גם לבוא ולהראות את עצמם, ואני שמח שבסופו של יום הצלחנו. עכשיו המשימה הגדולה זה להתחיל לחבר את כולם ביחד".

הפורוורד אבירם זליקוביץ', שנבחר אשתקד לתגלית העונה הוסיף: "כיף מאוד להתחיל עונה חדשה. אנחנו באים עם הרבה אנרגיות, ומקווים שהעונה הנוכחית תהיה הרבה יותר מוצלחת מהקודמת. תמיד כיף להרגיש את האנרגיות שהקהל מביא לנו – אנחנו משחקים בסופו של דבר בשביל הקהל, ובשביל העיר הרצליה".

הסגל של הרצליה כולל את זליקוביץ' ועוז בלייזר שממשיכים עונה נוספת וכמו כן את הישראלים יובל נעימי, מוטי מוסקוביץ', גל חלמיש וגיא לויצקי שהצטרפו. סגל השחקנים הזרים כולל את קולייר לצד ג'וש סלבי ודווין איבנקס, שני שחקנים בעלי עבר ב-NBA והסנטר מגנום רול, שהרשים במשחק האימון הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשימה הגדולה - לחבר את כולם יחד. שחקני הרצליה באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully