וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים מוזר: פינאס זוכה, אך ירצה עונש הרחקה

מגן קרית שמונה זוכה מאשמה בסעיף פגיעה ביריב, אך תקנון ההתאחדות לא מאפשר לבטל את ההרחקה. המשמעות: פינאס לא ישחק מול הפועל תל אביב

טובארנו פינאס שחקן עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
החלטה תמוהה. פינאס/שלומי גבאי

מגן עירוני קרית שמונה טובארנו פינאס זוכה הערב (רביעי) מאשמה בסעיף פגיעה בשחקן יריב בהחלטה תקדימית של בית הדין המשמעתי. בקרית שמונה ביקשו מבית הדין לבטל את ההרחקה האוטומטית, אך תקנון המשמעת של ההתאחדות אינו מאפשר את הדבר ולכן פינאס, למרות הזיכוי, ייעדר ממשחק הליגה נגד הפועל תל אביב ביום שבת.

כזכור, ההולנדי הורחק בדקה ה-88 של המשחק באשדוד (0:0) לאחר עימות עם אלכסנדר דוידוב. השופט איתן שמואלביץ' כתב בדוח: "מס' 10 של אשדוד (דוידוב) תפס בצווארו בתנועת חניקה את מספר 4 של עירוני קרית שמונה (פינאס), שבתגובה חבט בחוזקה בחזהו. עוזר השופט דני קרסיקוב דיווח לי על האירוע ולאור הדברים הרחקתי את שניהם".

דוידוב עצמו הורשע באותו הסעיף, אך בית הדין הסתפק בהרחקה האוטומטית ממשחק אחד והוא יחמיץ את משחק הליגה נגד הפועל חיפה. החלוץ ירו בלו שהורחק גם הוא, עמד לדין לאחר שלטענת השופט, המתין בירידה לחדר ההלבשה לעודד אלקיים ואיים: "אני אהרוג אותך", כשרק הסובבים הצליחו למנוע פגיעה פיזית. בית הדין ביקש מהשופט לקבל עד יום שני הבהרות לגבי מיקומו בעת האירוע שהתרחש לכאורה ודחה את ההחלטה בעניין. בלו ירצה בשבת את עונש ההרחקה האוטומטי.

מאמן אשדוד ניר קלינגר נקנס ב-2,000 שקל בפועל ועוזרו גיא צרפתי נקנס ב-1,000 שקל. השניים הורחקו בשני אירועים נפרדים לאחר שיצאו מהאזור הטכני ומחו על ההחלטות של שמואלביץ'.

* מכבי חיפה נקנסה בעשרת אלפים שקל בפועל ו-15 אלף על תנאי לשנה לאחר שהורשעה בסעיף של התפרצות אוהדים למשחק. האירוע התרחש במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין (3:5), כאשר המאבטחים עצרו את אוהד בטרם פרץ לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully