וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "למדתי מג'ורדן שהניצחון מעל הכל, השאר יסתדר"

לברון ג'יימס השיק נעליים חדשות וסיפר מה למד מהוד אוויריותו, אך בעקבות התמונות בארה"ב תוהים: האם טיפל בשיער הנסוג?

לברון ג'יימס בהשקת נעליי נייקי חדשים. AP
בשר, דגים, ירקות ופירות. לברון/AP

לברון ג'יימס השיק אמש (שלישי) דגם חדש של נעלי נייקי, וניצל את ההזדמנות כדי לספר לעיתונאים על ההכנות שלו לקראת העונה שלו בקליבלנד ועל הפיגורה האתלטית החדשה שלו. "לא אכלתי סוכר, לא מוצרי חלב ולא פחמימות", סיפר קינג ג'יימס, "כל מה שאכלתי זה בשר, דגים, ירקות ופירות. זהו. ככה במשך 67 ימים".

לברון תיאר את הדיאטה כ"אתגר מנטלי", ואמר שהתוכנית שלו הייתה לעבור את הדיאטה הזאת במשך חודש אבל הוא החליט להמשיך לצרוך את התפריט הזה כי הגוף שלו הגיב טוב לשינוי. לברון לא סיפר כמה קילוגרמים הצליח להוריד ממשקלו, וענה בבדיחות "רזיתי קילו".

לפני פתיחת העונה לברון מתכנן להגביר את אימוני הכושר ולחזק את מסת השרירים שלו, כי הוא צופה שהקצב של הקאבס יהיה מהיר העונה. בעונה שעברה עם מיאמי ההתקפות של ההיט היו אטיות יותר, ועם קיירי אירווינג במקום דוויין וייד, וקווין לאב בצבע, לברון סבור שקליבלנד תרוץ והרבה.

"בקליפ שקידם את נעליים החדשות, לברון עבר את המרחק מקשת השלוש לסל ב-0.8 שניות", דווח ב"ספורט אילוסטרייטד", "הסגנון של קליבלנד ייקבע בסופו של דבר על ידי המאמן החדש דיוויד בלאט, ולברון הבהיר באירוע שהוא רוצה שהנעליים החדשות שלו יעמדו בקצב".

לברון ג'יימס מיאמי היט עם מייקל ג'ורדן בעלים שארלוט בובקאטס. AP
כל אחד והטריו שלו. לברון וג'ורדן/AP

"הכי חשוב בשבילי זה שהנעליים לא יכבידו ויאפשרו לי להיות מהיר", אמר לברון על הזוג ה-12 שהוא משיק עם נייקי. על היכולת שהציג חברו בקליבלנד קיירי אירווינג במדי נבחרת ארצות הברית באליפות העולם אמר לברון: "אני מאמין שקיירי אירווינג יכול להיות הפוינט גארד הטוב ב-NBA ממש בקרוב". על הצטרפותו של קווין לאב לקאבס אמר: "אין הרבה פאוור פורוורדים גדולים, יש את דאנקן שמשחק גם כסנטר, יש את דירק נוביצקי, למרקוס אולדרידג', כריס בוש, פאו גאסול ולדעתי ללאב יש את הפוטנציאל להיות הכי טוב בעמדה הזאת".

לברון נדרש להשוואה בין הטריו הנוכחי לטריו שהיה לו במיאמי הם וייד ובוש. "ישוו כי זה מעניין, ותמיד מדברים על זה בליגה, זה לא חדש. תמיד היו שלישיות גדולות. היה את ג'רי ווסט, אלג'ין ביילור ו-ווילט צ'מברליין, היה את בירד, מקהייל ופאריש, היה את מג'יק, וורת'י וקארים, היה את ג'ורדן, פיפן וגרנט, היה את ג'ורדן, פיפן ורודמן, וגם קוקוץ', זה תמיד קיים".

"הניצחון הוא הכי חשוב, זה מה שלמדתי ממייקל ג'ורדן", הוסיף לברון, "הניצחון הוא מעל הכול וכל השאר יסתדר מעצמו. היו לי כמה הפסדים בקריירה שאני לא שמח לגביהם אבל הכול בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס מציג את דגם נעלי נייקי החדשות שלו. AP
אחרי? לברון/AP

כמו כן, בארה"ב כבר עלתה סוגיה לא פחות מעניינת: האם לברון טיפל בשיער הנסוג שלו? קינג ג'יימס משחק בדרך כלל עם סרט על מצחו, אבל גם הוא לא מצליח להסתיר את שיערו המידלדל בחלק הקדמי של הראש. עם זאת, כעת נראה שהשיער צפוף יותר, וכפי שנכתב באתר bleacherreport, "נראה שג'יימס ניצח את השפעות הזמן, ואולי קיבל איזשהו טיפול בשיערו".

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
לפני? לברון/AP
לגלוג על קו המצח הנסוג של לברון ג'יימס. הטוויטר של SportsHumor, אתר רשמי
Coloring Book for LeBron James headband position/אתר רשמי, הטוויטר של SportsHumor

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully