וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הכדורגל התאילנדי צומח, יש פה תשוקה לענף"

אברהם גרנט מונה רשמית למנהל הטכני של ססאנה התאילנדית, אבל כנראה יישא בתפקיד ייצוגי: "אתמקד ברוח של הקבוצה"

אברהם גרנט מוצג. פייסבוק, אתר רשמי
הוצג רשמית. גרנט/אתר רשמי, פייסבוק

אברהם גרנט הוצג הבוקר רשמית כמנהל הטכני החדש של קבוצת טרו ססאנה התאילנדית. למועדון כבר יש מאמן (ז'וזה אלבש הברזילאי) ומנהל ספורטיבי (רובר פרקורר הבלגי). עד סיום העונה בתאילנד נותרו שישה מחזורים ואם לא יהיה שינוי לאחר מכן, נראה שהתפקיד של גרנט יהיה בעיקר ייצוגי.

הישראלי אמר היום: "עדיין לא הייתה לי הזדמנות לדבר עם השחקנים. יש פה את הקבוצה הכי טובה בתאילנד, אבל היא יכולה להשתפר. אני מתכוון להתמקד ברוח של הקבוצה".

הבעלים של המועדון היא BEC-TERO, חברה שמפיקה אירועי מוזיקה, סרטי קולנוע, סדרות טלוויזיה ועוד. גרנט מיודד עם אחד מהדירקטורים של החברה, בריאן מרקאר, שבין יתר התפקידים שלו גם משמש כיו"ר קבוצת הכדורגל של החברה. הישראלי סיפר: "היו כמה קבוצות שיצרו איתי קשר, אבל כשבריאן התקשר, מיד הסכמתי".

המאמן הוסיף: "הגעתי לתאילנד הרבה פעמים וצפיתי במשחקי כדורגל. פעם היו פה 10 אנשים במשחקים, אבל היום הכדורגל התאילנדי בצמיחה. אפשר לראות ברחובות אלפים שלובשים חולצות של קבוצות ויש כאן תשוקה גדולה לענף".

כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה. ססאנה מדורגת במקום השלישי, מרחק שש נקודות מהמקום השני שמוליך למוקדמות ליגת האלופות של אסיה. בקבוצה משחקים בין היתר חלוץ נבחרת הונדורס לשעבר, ג'ורג'י וולקאם, החלוץ המונטנגרי ראדומיר ג'אלוביץ' ושני היפנים, שו שימוג'י ודייקי איוומאסה.

הישראלי מצטרף לצוות מקצועי שכולל גם את חלוץ נבחרת דנמרק לשעבר, פטר ראסמוסן (מאמן התקפה) ואת שוער נבחרת חוף השנהב לשעבר, לוסני קונאטה (מאמן שוערים). בשנים האחרונות אימנו את הקבוצה לא מעט זרים, ביניהם סוון גוראן אריקסון, וכן סטפן דמול ורנה דסיירה הבלגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully