וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונאס גוטיירס חשף: "אני חולה בסרטן האשכים"

קשרה הארגנטינאי של ניוקאסל סיפר: "עברתי טיפולים כימותרפיים, כמעט אף אחד לא ידע על מצבי. אני לקראת סיום התהליך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חונאס, בלי השיער, נאבק במחלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשרה הארגנטינאי של ניוקאסל, חונאס גוטיירס, הדהים הערב (שלישי) את ארגנטינה ואת עולם הכדורגל כולו כשהודיע: "אני חולה בסרטן האשכים".

גוטיירס בן ה-31, שהושאל לנוריץ' בחצי העונה החולפת וחזר בקיץ למגפאייז, חשף בראיון לתחנת טלוויזיה ארגנטינאית את המחלה שתקפה אותו וסיפר כי יעצור נכון לרגע זה את הקריירה עד שיסיים לטפל במצבו. חונאס אף אמר כי הוא כבר עבר טיפולים כימותרפיים ובתמונה שלו אפשר לראות כי הוא גזר את שערו הארוך, שהיה אחד מסימני ההיכר שלו.

"לפעמים אנחנו מתעצבנים בגלל דברים לא חשובים. זה המשחק הכי קשה בחיים שלי, אבל לכל המשחקים יש שריקת סיום והשריקה של המשחק הזה מתקרבת", אמר חונאס, שסיפר, "את הכאבים הרגשתי לראשונה אחרי שהתנגשתי בבאקרי סאנייה באחד המשחקים מול ארסנל. כששאלו אותי למה הסתפרתי, אמרתי לאנשים שזה היה בגלל שהבטחתי למישהו. מעט מאוד אנשים ידעו על המצב שלי, אבל אלה שידעו עזרו לי המון. היינצה, לאבצי, דמיצ'ליס וכמובן, קולוצ'יני, שהוא כמו משפחה בשבילי".

לאחר שעבר לנוריץ', חונאס קיווה להמשיך בחייו כרגיל, אולם במהלך חופשה משפחתית, הוא חזר לחוש את הכאבים: "אני קרוב לסיים עם כל זה. למה לא סיפרתי קודם? לא יודע. אבל אני מרגיש שאם אספר עכשיו, אוכל לעזור לאנשים אחרים שנלחמים. זה גם ישחרר אותי מעט. צריך להילחם, כי יש מכשולים בדרך. אבל יוצאים מזה הרבה יותר חזקים".

חונאס רשם לאורך הקריירה 407 הופעות ו-18 שערים במדי הקבוצות השונות בהן שיחק, ולס סארספילד, מאיורקה, ניוקאסל ונוריץ'. הוא גם הופיע 22 פעמים בנבחרת ארגנטינה וכבש שער אחד.

חונאס גוטיירס שחקן ניוקאסל לאחר שכבש מול צ'לסי. AP
קשר ותיק ומנוסה. גוטיירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully