וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "אנחנו עדיין רוצים לזכות בכל התארים"

בריאל התעודדו מה-1:5 על באזל. קסיאס שוב שמע בוז, אנצ'לוטי: "לא שומע את השריקות, אבל שומע את השירים". ראמוס: "קסיאס הוא לא רובוט" סוזה: "תענוג להתחיל כמאמן בברנבאו, התשוקה גדלה". טבס: "לא הייתי מודאג מהבצורת", ג'רארד: "תנו קרדיט למריו". וגם: מספרי המחזור

ליגת האלופות חזרה הערב (שלישי) בסערה עם שמונת המשחקים הראשונים של שלב הבתים. האלופה ריאל מדריד יצאה מהמשבר עם 1:5 מוחץ על באזל, הפיינליסטית אתלטיקו מדריד הפסידה במפתיע 3:2 לאולימפיאקוס, ליברפול שרדה מותחן לא צפוי וניצחה 1:2 את לודוגורץ, יובנטוס גברה 0:2 על מאלמו, ארסנל נכנעה 2:0 לבורוסיה דורטמונד, בנפיקה הפסידה בבית 2:0 לזניט סנט פטרסבורג, גלאטסראי חילצה 1:1 ביתי מול אנדרלכט, ומונאקו ניצחה 0:1 את לברקוזן.

1:5 לריאל, 3:2 לאתלטיקו, 1:2 לליברפול, 0:2 לדורטמונד, 0:2 ליובנטוס

ברביעי באלופות: באיירן-מנצ'סטר סיטי, רומא - צסק"א, צ'לסי - שאלקה

צפו: כך המהלך המדויק של ריאל פירק את הגנת באזל

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
משחק היסטורי. שחקני ריאל מדריד/רויטרס

המספרים מערב הפתיחה של שלב הבתים:

* השער החמישי של קארים בנזמה היה ה-1,000 במספר של ריאל מדריד במסגרות האירופיות. הבלאנקוס מקדימים את ברצלונה (980) ובאיירן מינכן (799).

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו ה-68 בליגת האלופות, חלף על פני ליאונל מסי שכבש 67 שערים, והתקרב למרחק של שלושה בלבד ממלך שערי המפעל בכל הזמנים - ראול שעשה זאת 71 פעמים.

* זו השנה השמינית ברציפות שריאל פותחת את ליגת האלופות עם ניצחון, רק לבאיירן יש רצף ארוך יותר עם עשר שנים.

* הפעם האחרונה שחמישה שחקנים שונים של ריאל כבשו במשחק אחד בליגת האלופות הייתה ב-0:6 על גנק ב-2002.

* קרלוס טבס שבר בצורת של חמש וחצי שנים ו-1,003 דקות ללא שער בזירה האירופית.

* ליברפול חזרה לליגת האלופות אחרי היעדרות של חמש שנים. במשחקם הקודם של הרדס במפעל היוקרתי פתח לא אחר מאשר יוסי בניון.

* מריו באלוטלי, שחגג את שער הבכורה שלו בליברפול, הפך לשחקן השמיני שכובש בליגת האלופות במדי ארבע קבוצות שונות. האחרים: סמואל אטו, הרנן קרספו, ניקולא אנלקה, זלאטן איברהימוביץ', חאבייר סאביולה, אריאן רובן ופרננדו מוריינטס.

* 10 מתוך 11 השערים האחרונים של סטיבן ג'רארד היו בפנדלים.

* נתון מדאיג לאתלטיקו מדריד: אף קבוצה שפתחה את ליגת האלופות עם הפסד מעולם לא זכתה במפעל.

* השער של ז'ואאו מוטיניו היה הראשון של מונאקו בליגת האלופות מאז שעמנואל אדבאיור כבש לזכותה ב-2004.

נאצ'ו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
"האוהדים שופטים, אנחנו משחקים". נאצ'ו/רויטרס

גארת' בייל סיכם את הניצחון הגדול של ריאל מדריד: "היינו צריכים להתחיל את המשחק טוב אחרי כמה תוצאות רעות. אנחנו צריכים לחזור למסלול ועשינו את מה שצריך כדי הפעם. אני מתרכז רק בכדורגל ולא מקשיב לשום דבר שמסביב. אנחנו עולים לכל משחק בתקווה לנצח ולשמחתי הפעם זה הצליח. אנחנו עדיין רוצים לזכות בכל התארים ונילחם על זה כל העונה".

נאצ'ו, שסידר את הכדור שהוביל לשער העצמי, שהיה הראשון של ריאל במשחק, אמר: "האמת היא שזה ניצחון מאוד חשוב עבורנו, בעיקר אחרי מה שקרה בליגה. זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו. גם הפעם המחצית השנייה הייתה חלשה יותר, אבל כל משחק הוא שונה. שיחקנו בקצב טוב ולקחנו את המשחק לכיוון שרצינו. אני שמח שעזרתי להשיג את השער הראשון. אני מנצל כל הזדמנות שיש לי ועובד כל יום כדי לזכות במקום שלי ולהרשים את המאמן".

איקר קסיאס שוב שמע שריקות בוז מכיוון היציע, אולם בחלקים אחרים מהאצטדיון הוא זכה לעידוד. נאצ'ו אמר על כך: "האוהדים מגיעים ויכולים לעשות מה שהם רוצים. הם שופטים, אנחנו משחקים. אבל אנחנו צריכים שהקהל יהיה מאוחד עם הקבוצה ואני בטוח שנשיג את זה עם הזמן".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי התייחס לשריקות הבוז נגד קסיאס: "אני לא שומע את השריקות, אבל שומע את השירים. האוהדים צריכים לשמור על גישה חיובית. זה נורמלי להתעצבן אחרי שמפסידים בדרבי. ראיתי מה שהוא עשה במגרש ואהבתי את זה. אני חושב שהאוהדים יצאו שמחים אחרי הניצחון". על הופעתו של חאמס רודריגס אמר אנצ'לוטי: "הוא שיחק מצוין והגישה שלו הייתה טובה. הוא השתלב יפה עם מודריץ' וקרוס".

גם סרחיו ראמוס התייחס לשריקות הבוז שקסיאס ספג: "קסיאס הוא לא רובוט, וזה יכול להשפיע עליו. אנחנו מקצוענים, אבל האוהדים צריכים להיות רגישים ולהבין שאנחנו אוהבים אווירה תומכת, שכיף במגרש ויש רוח אופטימית. איקר חי עם זה".


מאמן באזל פאולו סוזה סיכם את החוויה בברנבאו, לאחר שעמד לראשונה על הקווים כמאמן בליגת האלופות: "רצינו להיות יריב שקול לקבוצה הכי טובה באירופה שיש לה את השחקנים הכי טובים. העזנו, רצינו את הכדור, יצרנו מצבים. לא באנו להתגונן, אלא סגרנו וחיכינו להזדמנות שלנו לתקוף. היו לנו דקות של כדורגל איכותי. לפעמים תקפנו מהר מדי ואפשרנו לריאל לגרום לנו נזק בהתקפות מתפרצות. השער השלישי פגע בנו מנטלית. ריאל הייתה קטלנית. זה תענוג להתחיל את הקריירה שלי כמאמן בליגת האלופות במשחק נגד אלופת אירופה בברנבאו. זה נותן לי המון תשוקה".

קרלוס טבס יובנטוס חוגג שער. רויטרס
"הבן שלי לא הסכים לדבר איתי". קרלוס טבס/רויטרס

קרלוס טבס, שכאמור כבש באירופה אחרי 1,003 דקות והשלים צמד ב-0:2 של יובנטוס על מאלמו, אמר: "לא הייתי מודאג מהבצורת הזו. אני משחק עבור הקבוצה ומגיע לכל משחק כאילו הוא האחרון שלי". כשנשאל על הריקוד המוזר שלו אחרי הכיבושים הודה: "הבן שלי ביקש ממני לחגוג ככה ובשבת שכחתי מזה, ואז כשחזרתי הביתה הוא לא הסכים לדבר איתי".

אנטואן גריזמן, קשר אתלטיקו מדריד, אמר על המעידה הלא צפויה של קבוצתו בפיראוס: "לא היינו טובים במחצית הראשונה ואחר כך כבר היה מאוחר לתקן. אנחנו צריכים לנוח עכשיו, לראות איפה טעינו ולחשוב על הליגה. לא תקפנו מספיק בפתיחה ולא התחלנו טוב את המשחק".

סטיבן ג'רארד, שכבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה ברגע האחרון, סיכם: "היינו בסדר, אבל לא יותר מזה. יש לנו הרבה מה ללמוד, כי המתפרצות שלהם עשו לנו צרות גדולות. אם ננצח בבאזל, נהיה בעמדה טובה, אבל אנחנו חייבים לשחק טוב יותר". על שער הבכורה של מריו באלוטלי בקבוצה אמר הקפטן: "צריך לתת את הקרדיט למריו. לא ממש הלך לו לאורך המשחק, אבל סקורר טוב יודע לשמור על ריכוז ולנצל את הצ'אנס שלו. הכי חשוב זה שהוא עובד קשה".

אוהדי ליברפול פרגנו לבאלוטלי ואף העניקו לו סטנדינג אוביישן קצר, שזכה לביקורת בעיתונות. "האם באלוטלי קיבל סטנדינג אוביישן אחרי המשחק נגד אסטון וילה בו לא עשה כלום?", תהה פרשן "דיילי מייל" אדריאן דורהם, "שחקנים צריכים להרוויח תגובה כזאת מהקהל, ולא מספיק רק ללבוש את החולצה לשם כך. האוהדים של ליברפול נותנים בדרך כלל סטנדינג אוביישן למי שעובד קשה. באלוטלי אמר להם את הדברים הנכונים וזה הספיק לאנשים באנפילד. אתם לא צריכים לדרוש יותר?".

מריו באלוטלי ליברפול חוגג שער. רויטרס
"סקורר טוב יודע לשמור על ריכוז ולנצל את הצ'אנס שלו". מריו באלוטלי/רויטרס

יורגן קלופ היה מבסוט מהניצחון של בורוסיה דורטמונד, 0:2 על ארסנל. "היינו היום מכונת לחץ אדירה על ארסנל, זה היה קרוב לשלמות", אמר המאמן שנשאל מה אמר לצ'ירו אימובילה שגרם לו לשחק טוב כל כך הערב: "אני לא יכול להגיד לו כלום חוץ מאבנטי (קדימה באיטלקית)". על התוצאה עצמה אמר קלופ: "ה-0:2 היא התוצאה המושלמת בשבילנו. שיחקנו חזק מאוד, היה ערב נעים מאוד". קפטן דורטמונד לשעבר וקשר הקבוצה סבסטיאן קהל אמר בסיום: "שיחקנו בצורה כמעט מושלמת הערב. בנוסף, אפשר לומר שצ'ירו אימובילה הגיע היום סוף סוף ל-BVB. האוהדים עודדו אותו בטירוף".

מיקל ארטטה, קשרה של ארסנל, סיכם את ההפסד המאכזב: "התמודדנו מול יריבה ברמה הכי גבוהה שיש, באחד האצטדיונים הכי קשים באירופה. אחרי שנקלענו לפיגור, זה כבר היה קשה מאוד. זו לא הייתה הופעה טובה שלנו והם שיחקו בקצב גבוה מאוד בהתקפה. לא הצלחנו להתמודד עם זה ואיבדנו את הכדור יותר מדי. היו לנו 3-4 מצבים טובים לכיבוש, אבל דורטמונד הייתה הקבוצה הטובה יותר במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully