וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה החדשה של טים ויזה: "אהיה מתאבק WWE"

שוער נבחרת גרמניה בעבר, שפרש בינואר כדי להיות מפתח גוף, בונה על אתגר חדש: "תוך שנה אהיה מוכן להתחרות, אני לא מפחד"

טים ויזה שוער הופנהיים. Karina Hessland, GettyImages
טים ויזה אז/GettyImages, Karina Hessland

טים ויזה, שוער נבחרת גרמניה בעבר, פרש מכדורגל בחודש ינואר האחרון כשהוא בן 32 בלבד, כדי להתחיל בקריירה חדשה כמפתח גוף. אחרי 15 שנים מוצלחות בכדורגל המקצועני, שכללו עונות בקלן, קייזרסלאוטרן, ורדר ברמן והופנהיים ועוד פחות משנה כבאדי-בילדר, השוער הצבעוני מצא את ייעודו החדש: לוחם WWE.

בחודשים האחרונים ויזה עמל שעות רבות כדי להגדיל את משקל גופו, שעומד כעת על 115 קילו. בשנה הקרובה הוא מתכוון להשקיע באימונים אינטנסייבים באורלנדו, כדי שיתחיל להתחרות במסגרת מופעי הבידור הפופולאריים, שסוחפים מאות אלפי צופים בארצות הברית ולאחרונה החלו להיות משודרים גם בגרמניה, מולדתו.

"הגשתי בקשה רשמית ל-WWE, אני רוצה להפוך למתאבק. נראה כיצד הם ישיבו", אמר ויזה לתקשורת הגרמנית. "אין בי שום פחד, אני לא הולך לחרבן במכנסיים. למה שאגיד לא? התאבקות היא מאוד פופולארית, במיוחד בארצות הברית. בשבוע הבא אני והסוכן שלי ניסע לשם כדי להניע את התהליך".

שוער העבר טים ויזה. טוויטר, צילום מסך
והיום/צילום מסך, טוויטר

המהפך של ויזה החל בקיץ. ויזה, 32, היה חלק מסגל נבחרת גרמניה בגביע העולמי ב-2010, עבר להופנהיים מוורדר ברמן ב-2012, אבל איבד את מקומו. על אף שיש לו חוזה עד 2016, הוא שוחרר מהופנהיים בינואר. הוא התחיל לעבוד בחדר כושר ונהיה באדי בילדר, והאוהדים התקשו לזהות אותו. הוא התעלם מהלגלוגים, ואמר בחיוך ש"המטרה שלי היא להיות כל כך רחב עד שהכדור לא יוכל לעבור אותי". אחרי זה הודה שהשינוי שלו בגוף הגיע בדיוק בתקופה שבה ספג את הביקורת המלגלגת מהאוהדים, ולדבריו, "ברגע שהתחלתי לפתח שרירים, לא יכולתי להפסיק".

"הייתי חייב להוציא מהראש את כל הבעיות בהופנהיים", סיפר, "אז ככה התמודדתי עם זה. ניסיתי לשבור את כל השליליות סביבי. אני לא רוצה לזכות בתחרויות פיתוח גוף, אני רק רוצה ליהנות.

"כשהגעתי להופנהיים היו הרבה ציפיות. רצינו להתמודד על כרטיס לאירופה. אחרי זה הכל התחיל להידרדר. כל פעם שהפסדנו, נדמה היה שזו אשמתי. כולם ביקרו וניתחו אותי, לא את הקבוצה. מעולם לא התמודדתי עם דבר כזה בעבר. כל ההפגנות והמחאות של האוהדים היו רק נגדי. זה היה כמו סרט אימה. לא יכולתי לתפקד. הלחץ היה לא אנושי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בקטע וידאו עם ויזה שצולם לפני חצי שנה

  • עוד באותו נושא:
  • טים ויזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully