וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סטנדרד לגיא לוזון: שלושה משחקים לשיפור מיידי

15.9.2014 / 20:29

הבלגים קיימו ישיבת חירום, בסיומה הוחלט להציב למאמן הישראלי אולטימטום עקב התוצאות הרעות. קולאוטי כבש והפסיד

מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון. GettyImages
קיבל אולטימטום. גיא לוזון/GettyImages

הנהלת סטנדרד ליאז' קיימה הערב (שני) ישיבת חירום בהשתתפות חברי הנהלה והבעלים רולאן דושאטלה, ובסיומה הוחלט להעניק למאמן גיא לוזון הזדמנות של שלושה משחקים כדי לשפר את התוצאות. אם לוזון לא ירשום הצלחות במשחקים המדוברים - נגד רייקה בבית ביום חמישי בליגה האירופית, נגד בוורן בחוץ בליגה ביום ראשון נגד הייסט בגביע ביום רביעי הבא - סטנדרד תקבל החלטה להיפרד ממנו.

המאמן הישראלי לא נכח בישיבה, אבל עודכן באשר לנאמר בה. בבלגיה מעריכים שכרגע היחסים הקרובים בין הסוכן דודו דהאן לבעלים דושאטלה הם שהעניקו ללוזון מרווח נשימה נוסף, למרות דרישת האוהדים לפטרו. שחקני הקבוצה תומכים בלוזון ומעניקים לו גב בחדר ההלבשה.

כזכור, סטנדרד ליאז' הפסידה בבית 5:3 לאוסטנד ביום שבת, האוהדים קראו קריאות נגד לוזון והמאמן אמר: "אני מבין את האוהדים, לא מרגיש פגיעה במעמדי". היה זה הפסד ליגה שלישי העונה של סטנדרד, שלא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

לוזון איבד במהלך הקיץ רבים מכוכביו, כשבין היתר נמכרו שני הסקוררים המובילים מישי בטשואי ואימו אזקיאל. גם הקשר וויליאם ואנקר עזב והמחליפים שהגיעו לא עומדים בציפיות.

* רוברטו קולאוטי כבש הערב עבור א.א.ק לרנקה מול קבוצתו לשעבר, אבל אנורתוזיס פמגוסטה היא זו שניצחה 1:2 בזכות שער בתוספת הזמן של טוני קאלבו. קולאוטי שיחק 68 דקות לפני שהוחלף, כשבדקה ה-40 הוא השווה זמנית בנגיחה וציין את שערו השלישי העונה בשלושה מחזורים בליגה הקפריסאית.

* טוטו תמוז שיחק 90 דקות ב-1:1 של פטרולול בחוץ מול פנדורי, במסגרת המחזור השביעי בליגה הרומנית. מיחאי רומן העלה את המארחת ליתרון בדקה השלישית, פאבלו השווה בדקה ה-43 עבור פטרולול, שנמצאת במקום הרביעי עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully