וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו כעס על איגייבור, השחקנים: "נוסא תמיד אדיש"

15.9.2014 / 18:30

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את ההתנהלות של הניגרי באימון. שחקנים: "בדש ובן בסט לקחו יותר קשה את הניפוי מהסגל"

one

ביום שאחרי ההחלטה הדרמטית של פאקו אייסטרן להעלות ליציע את עדן בן בסט, ברק בדש ונוסא איגייבור, קיימה מכבי תל אביב אימון בוקר שהתנהל בצל המהלך של המאמן. פאקו הגיע לעבוד בקרית שלום וקרוב לוודאי שציפה לראות איך תשפיע ההחלטה שלו על השחקנים.

בעוד שבן בסט ובדש התאמנו בשיא הרצינות וניכר עליהם שהם לקחו קשה את העובדה שלא היו בסגל, איגייבור התאמן באדישות ועורר את כעסו של המאמן. פאקו העיר מספר פעמים לקשר, אבל במכבי היה מי שאמר היום שאיגייבור כמו שחקנים ניגרים אחרים, לוקחים את האימונים בקצב אחר. "יכול להיות שברק ועדן לקחו יותר קשה את הניפוי שלהם מהסגל", סיפר אחד השחקנים. "נוסא תמיד יותר אדיש, גם במגרש וגם בחיים מחוץ לכדורגל. מה שבטוח פאקו לא אהב את זה".

המאמן הספרדי לא שוחח עם השחקנים היום לגבי ההחלטות המקצועיות שלו לפני המשחק, אבל שחקנים במכבי סיפרו היום כי הוא הזהיר אותם בימים שלפני המשחק ממה שעתיד לקרות. בימים שקדמו למשחק, פאקו אמר לשחקנים: "שאף אחד לא יגיד שהוא לא שמע שאני אומר זאת, אצלי משחקים רק מי שמראים לי כל השבוע שמגיע להם. אני רואה הכול. הנוסחה מאוד פשוטה: מי שטוב באימונים משחק במשחקים".

הסגל של מכבי תל אביב כבר מונה 24 שחקנים וכל אחד יכול להיות בהרכב. בן רייכרט שעדיין לא קיבל הזדמנויות, עשוי לעזוב עד סוף השבוע לבית"ר ירושלים. פאקו מעדיף להשאיר את כל הסגל וגם ראה מרייכרט דברים טובים באימונים, אבל הוא מבין שהוא לא יכול להושיב אותו ביציע במהלך כל העונה. ההערכה היא שמיד אחרי המשחק בגביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה, בו אמור רייכרט לפתוח, יחליט המאמן אם להשאילו לקבוצה אחרת.

נוסא איגייבור, ברק בדש, עדן בן בסט, ברק יצחקי שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
גילו רצינות באימון היום. בדש ובן בסט אתמול ביציע/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully