וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון קלדרון: "לרונאלדו נמאס מהמדיניות של פלורנטינו פרס"

נשיא ריאל מדריד לשעבר טען: "הוא אמר לי כמה היה לו נהדר ביונייטד". צפו באוהדים בועטים ברכבו של גארת' בייל ובסרטון שצוחק על ריאל בעקבות ההפסד בדרבי

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
נמאס לו? רונאלדו/רויטרס

בין שתי הקדנציות של פלורנטינו פרס בריאל מדריד, נשיא המועדון היה רמון קלדרון. הוא כיהן בתפקיד בשנים 2006 עד 2009 ומכיר היטב את המועדון. קלדרון נדרש לסוגיית מצב הרוח של הכוכב הפורטוגלי, שלאחרונה התלונן על ההחלטות של הבלאנקוס ואז התחרט על הדברים.

"לפי הדרך בה אני רואה את הדברים, לכריסטיאנו נמאס מהמדיניות של הנשיא פלורנטינו פרס", אמר קלדרון בראיון בספרד, "כשהוא הגיע לריאל, אריאן רובן היה שם ורונאלדו חשב שיש לו קולגה טובה בקבוצה, אבל רובן נמכר. לפני שנתיים, גם היגואין נמכר ורונאלדו לא אהב את זה. בעונה שעברה, הוא חשב שזו הייתה טעות לתת למסוט אוזיל לעזוב והקש ששבר את גב הגמל היה המכירה של צ'אבי אלונסו ואנחל די מריה הקיץ".

קלדרון הוסיף לגבי השמועות על חזרה אפשרית של הפורטוגלי לאולד טראפורד בעונה הבאה: "כשרונאלדו הגיע לריאל, הוא אמר לי עד כמה הוא מודה למנצ'סטר יונייטד על הכול. התקופה שלו שם הייתה נהדרת, הוא אהב כל דבר במועדון הזה. זה באמת מקום מצוין להיות בו".

המתח בריאל מדריד משפיע גם על הקשר בין האוהדים לשחקנים. תכנית הטלוויזיה "דפורטס קואטרו" הציגה קטע וידאו בו נראים שניים מאוהדי ריאל בועטים ברכבו של גארת' בייל, לאחר שזה סירב לתחינות של מעריצים לעצור ולחתום להם. בדרך כלל כוכבי אלופת אירופה נענים לבקשות, אבל נראה שאחרי ההפסד לריאל סוסיאדד ובמיוחד זה הכואב בדרבי הביתי מול אתלטיקו מדריד, הלחץ משפיע גם עליהם. על פי הדיווח, גם טוני קרוס ורפאל וראן ספגו עלבונות עם יציאתם ממתחם האימונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בינתיים, באתר The46Show, הוציאו סרטון משעשע מאוד על אירועי הדרבי המדרידאי, בו ריאל הפסידה 2:1 בבית לאתלטיקו בשבת האחרונה. מי שמככב בסרטון, באופן לא מפתיע, הוא די מריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully