וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי: "אני גאה מאוד להיות המאמן של מילאן הזאת"

מאמן הרוסונרי מרוצה אחרי ה-4:5 בפארמה: "יש לנו קבוצה יוצאת מהכלל". לופס נפצע וייעדר לפחות שבועיים. מצארי אחרי ה-0:7: "ככה בדיוק אינטר צריכה לשחק"

שחקן מילאן ז'רמי מנז. AP
נראה טוב. מנז/AP

הליגה האיטלקית סיפקה אמש (ראשון) שפע של שערים יפים ותוצאות מפתיעות, ובשוך המשחקים נותרו שלוש קבוצות מושלמות, כשמילאן מוליכה את הטבלה ואחריה יובנטוס ורומא. הרוסונרי ניצחו בפארמה 4:5 בתום משחק מטורף שכלל שער עקב ענק של ז'רמי מנז ושער מביך שספג דייגו לופס. מאמן מילאן פיפו אינזאגי היה מרוצה מאוד מקבוצתו: "אני גאה מאוד להיות המאמן של מילאן הזאת, אנחנו שמחים, יש לנו קבוצה יוצאת מהכלל, אסור לשכוח מאיפה באנו. ראיתי שהשחקנים מבצעים מה שתרגלנו באימונים, אבל גם ראיתי אותנו סופגים ארבעה שערים. היה משחק פתוח וללא ספק הגיע לנו לנצח. בשריקת הסיום חשבתי שזאת הייתה בושה אם לא היינו מנצחים משחק ששלטנו בו".

בשבת הקרובה תארח מילאן את יובנטוס לקרב ענקיות, ואינזאגי מתכונן: "אנחנו צריכים לשחק כמו מילאן, במשחק אחד אנחנו יכולים לספק הצהרה ולפצות על הפער באיכות. ברור לי שיהיו קשיים בהמשך הדרך אבל כשאני רואה איך הבחורים מתאמצים אני מרוצה".

ז'רמי מנז, שהבקיע שער מתוחכם ויפהפה בעקבו אחרי שהיתל בהגנת פארמה, אמר אחרי המשחק: "אני שמח שהבקעתי. אנחנו צריכים לבדוק למה ספגנו ארבעה שערים, אבל מה שחשבו בסוף זה הניצחון. אני השתניתי כבר לפני כמה שנים, אבל אנשים הדביקו לי תדמית מסוימת. אני מרגיש טוב, המאמן עזר לי ואני שמח במילאן".

לאחר המשחק הודיעה מילאן ששוערה דייגו לופס פצוע בשריר הירך האחורי וייעדר בשבועיים הקרובים. "בעוד שבועיים מצבו ייבדק", נאמר בהודעת המועדון.

מאמן מילאן פיליפו אינזאגי. AP
ועכשיו יובנטוס. אינזאגי/AP

גם אינטר, היריבה העירונית הגדולה של מילאן, חגגה אמש ניצחון אדיר כשרמסה בסן סירו את ססואולו 0:7 והשוותה את השיא מ-1966 כשרשמה את ניצחונה הביתי הגדול אי פעם. "ככה בדיוק אינטר צריכה לשחק", אמר מאמן הנראזורי וולטר מצארי, "גמרנו את העונה שעברה עם סגנון כזה של כדורגל. אמרתי לשחקני הכנף לדחוף קדימה ולהיות אגרסיביים, זה הכדורגל שאני רוצה לראות, אני דוגל בכדורגל בקצב מהיר ומקווה שנשמור על הגישה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן אינטר פבלו אוסבלדו. AP
אינטר ממשיכה היכן שהפסיקה בעונה שעברה. אוסבלדו חוגג/AP
פרננדו טורס שחקן מילאן ביציע. AP
והוא כבר פצוע. פרננדו טורס אתמול ביציע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully