וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון חוששת מפציעת RG3, פיטרסון חוזר

15.9.2014 / 19:00

הק"ב נפצע בקרסול ואולי גמר את העונה. גם ג'מאל צ'רלס ומורנו נפגעו. הווייקינגס הודיעו: הרץ צפוי לשחק בראשון. ריצ'רדסון מהג'טס: "אני ביקשתי את פסק הזמן מול הפאקרס"

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. AP
הרגע שוושינגטון רצתה להימנע ממנו. גריפין השלישי נפצע/AP

האם שנה אחת בלבד לאחר שחזר מפציעה ארוכה וניתוח מורכב בברכו, רוברט גריפין השלישי, התקווה של וושינגטון רדסקינס, יחמיץ זמן משחק ממושך? הקוורטרבק נפצע בקרסולו ברבע הראשון במפגש עם ג'קסונוויל, כשמחליפו קירק קאזינס הוביל את אדומי העור לניצחון 10:41.

עצם הקרסול של גריפין יצאה מהמקום כששיגר מסירה אווירית ולא תוקל. בשלב זה לא ברור מצבו, אולם הסימנים אינם מבשרים טובות לאחר שטופל במשך דקות ארוכות בצדי המגרש ונישא על רכב הפינוי לחדר ההלבשה. לפחות מגזרת דשון ג'קסון, שנטש אף הוא, החדשות נראות טובות יותר. התופס נפצע בכתפו, אולם צפוי לחזור בימים הקרובים לפעילות.

נושון מורנו הגיע למיאמי רק העונה, וכבר במשחקו השני בדולפינס, בהפסד 29:10 לבפאלו, נפצע במרפקו. הוא ייבחן בהמשך היום ושם תיוודע חומרת הפציעה.

ג'מאל צ'רלס, הרץ המצטיין של קנזס סיטי, נטש במחצית הראשונה במשחק בדנבר בעקבות פציעה בקרסול. גם מצבו יתברר ביום שני.

נושון מורנו שחקן מיאמי דולפינס. AP
רק הגיע למיאמי וכבר יחמיץ זמן ממושך. מורנו/AP

* מינסוטה הודיעה שאדריאן פיטרסון חוזר לקבוצה והוא צפוי לשחק ביום ראשון מול ניו אורלינס. הרץ האחורי הסגיר את עצמו בבוקר שבת למשטרת טקסס לאחר שהואשם בהכאת בנו ופציעתו. הוא לא שיחק בתבוסה של מינסוטה לניו אינגלנד ביום ראשון החולף וכעת החליטו בקבוצה שהוא יכול לשוב למגרש.

* הג'טס הפסידו אתמול בצורה מוזרה לגרין ביי. בשיאו של הרבע האחרון, במצב של דאון רביעי וארבעה יארד לעבור, ג'ינו סמית' מצא את ג'רמי קרלי במסירה נהדרת לאנדזון, ל-36 יארד, אבל הטאצ'דאון שיכול היה לקבוע שוויון, בוטל לאחר שהג'טס ביקשו פסק זמן רגע לפני המהלך.

תחילה, האשמה כוונה למרטי מורנהינווג, מתאם ההתקפה, שנראה רץ על הקווים וקורא לפסק זמן, אולם רק למאמנים ראשיים ולשחקנים מותר לבקש פסק זמן. כעת, הודה האנד ההגנתי שלדון ריצ'רדסון שהוא היה זה שלמעשה ביקש את פסק הזמן מהשופטים: "ראיתי את מרטי קורא לטיים אאוט והייתי מאוד מרוכז במשחק. לא הייתי בטוח אם הוא רוצה פסק זמן או לא, רק ידעתי שהוא צעק את זה. עזרתי לו קצת ולחשתי באוזן של השופט 'פסק זמן' והוא עצר את המשחק לפני שהכדור נזרק. זה פשוט היה תזמון רע מצדי. אני מרגיש חייב לקבוצה. דברים כאלה קורים כשאתה מרוכז במשחק", אמר ריצ'רדסון.

ככה זה נראה: המהלך ופסק הזמן, החל מ-2:10 בתקציר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עדכון ראשון: 1:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully