וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מכת פתיחה

שיקגו עשתה מהפך ענק ברבע האחרון וניצחה בסן פרנסיסקו 20:28, במשחק הפתיחה הרשמי של האצטדיון החדש. סן דייגו גברה 21:30 על סיאטל, קליבלנד הדהימה את ניו אורלינס

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Tony Avelar, AP
זה לא היה בתכניות. קפרניק מאוכזב/AP, Tony Avelar

בשבוע שעבר הוביל בריאן הוייר את קליבלנד לכמעט מהפך בפיטסבורג, הפעם הוא עשה את כל העבודה. הקוורטרבק של הבראונס הצעיד את קבוצתו לשער שדה בשנייה האחרונה, קליבלנד הנחילה לניו אורלינס הפסד כואב שני ברציפות, 24:26.

גם הקבוצה השנייה מאוהיו, סינסינטי, כיכבה, כשהגנת הבנגאלס שיתקה את מאט ריאן ואטלנטה בדרך ל-10:24 ביתי משכנע. קרוליינה היא קבוצה אחרת שעלתה למאזן 0:2 לאחר 7:24 יפה על דטרויט. גם בפאלו חלקה לאחר 10:29 נאה על מיאמי.

אחרי המהפך מול סן דייגו ביצעה אריזונה סיבוב נוסף, הפעם פחות דרמטי, וניצחה את הג'איינטס בניו יורק 14:25. ניו אינגלנד התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה עם תצוגה הגנתית ו-7:30 במינסוטה. חדשות טובות-רעות הגיעו מהבירה, שם נפצע רוברט גריפין השלישי בקרסולו וסיים, כפי הנראה, את העונה. מחליפו קירק קאזינס הצעיד את וושינגטון ל-10:41 קל על ג'קסונוויל. טוני רומו ודאלאס גברו בנשוויל על הטייטאנס 10:26.

בסדרה השנייה, סן דייגו גברה 21:30 על האלופה סיאטל, בזכות שלושה טאצ'דאונים של פיליפ ריוורס ואנטוניו גייטס. יוסטון שוב ניצחה, הפעם 14:30 קליל באוקלנד. דנבר שרדה מותחן וניצחה 17:24 את קנזס סיטי. סנט לואיס, עם הקוורטרבק השלישי אוסטין דייויס, ניצחה 17:19 בטמפה ביי. גרין ביי גברה 24:31 על ניו יורק ג'טס. עם כל הכבוד לכולן, התוצאה של הלילה שייכת לשיקגו, ששמה 21 נקודות ללא מענה ברבע האחרון וניצחה 20:28 בסן פרנסיסקו.

אנטוניו גייטס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. AP
איזה משחק של אנטוניו גייטס והצ'ארג'רס/AP

קליבלנד (1:1) - ניו אורלינס (2:0) 24:26

ג'וני "פוטבול" מאנזיל נגע בכדור לראשונה בקריירת ה-NFL שלו, אבל הסנאפ שלו היה לא יותר מאשר קוריוז. מי שלא היה קוריוז כלל הוא בריאן הוייר, שהוביל את הבראונס לדרייב אחרון נפלא, שהחל בחמשת היארדים של קבוצתו והסתיים בשער שדה מ-29 יארד של בילי קאנדיף כשלסיינטס כבר לא היה זמן להגיב. הוייר סיים עם 24 מ-40 ל-204 יארד וטאצ'דאון, והצליח להתגבר על יום ענק של ג'ימי גרהאם, שקיבל מדרו בריס שתי מסירות לאנדזון והעלה זמנית את הסיינטס ליתרון 16:17, לאחר שכבר פיגרו 16:3. הוא סיים עם 118 יארד, כמחצית מסכום היארדים של דרו בריס (237).

בפאלו (0:2) - מיאמי (1:1) 10:29

הבילס המשיכו להרשים, כשאיי ג'יי מנואל מראה שיש על מי לסמוך בכס ההנהגה, וסמי ווטקינס מבהיר שהוויתור על סטיבי ג'ונסון לא היה כל כך כואב. ווטקינס קטף שמונה כדורים ל-117 יארד וטאצ'דאון, סי ג'יי ספילר החזיר בעיטת פתיחה ל-102 יארד ולאנדזון, מנואל סגר 202 יארד וטאצ'דאון ובפאלו נראית טוב. למיאמי הצרות הגדולות לא היו ההפסד, אלא פציעתו של נושון מורנו, שנפגע במרפקו ועלול להיעדר תקופה ארוכה. 241 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לריאן טנהיל.

וושינגטון (1:1) - ג'קסונוויל (2:0) 10:41

רוברט גריפין השלישי נפצע בניסיון זריקה ברבע הראשון, והאינדיקציה המדאיגה היא שייעדר לאורך רוב העונה, אולי אפילו יחמיץ את כולה. גם פציעתו של ג'קסון לא נראית קלה. קירק קאזינס המחליף היה חד וסיים עם 292 יארד וצמד טאצ'ים, אלפרד מוריס הגיח על הקרקע ל-85 יארד וסיים עם זוגייה משלו. 193 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לצ'אד הני בג'אגוארס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בריאן הוייר שחקן קליבלנד בראונס. AP
דרייב ניצחון גדול. הוייר/AP

טנסי (1:1) - דאלאס (1:1) 26:10

לאחר התצוגה המחפירה בשבוע שעבר, הקאובויס החליטו לעלות על לוח הניצחונות, ועבדו מהר ונקי בשני צדי הכדור. טוני רומו סגר 176 יארד וטאצ'דאון באוויר, דמארקו מארי הוסיף במשחק ענק 167 יארד על הקרקע וכניסה לאנדזון והבוקרים חטפו פעמיים את ג'ייק לוקר, שסגר 23 יארד ומסירה לאנדזון.

סינסינטי (0:2) - אטלנטה (1:1) 10:24

הגנת הבנגאלס היא אחד הדברים החמים ב-NFL, ועל כך יעיד גם מאט ריאן, שאחרי שבוע ענק מול ניו אורלינס נחטף שלוש פעמים באוויר. בהתקפה, הבנגאלס הפעילו את ג'ובאני ברנארד, שהוציא את המשחק מידי הפאלקונס עם 90 יארד וטאצ'דאון בריצה ועוד 79 בתפיסה. מוסא סאנו תפס שלושה כדורים ל-84 יארד, אבל רק אחד מהם נחשב - מסירה של אנדי דלטון שחתכה את ההגנה ל-76 יארד וטאצ'דאון. דלטון היה יעיל עם 252 יארד וטאצ'דאון ללא איבודים.

ניו יורק ג'איינטס (2:0) - אריזונה (0:2) 25:14

הקרדינלס עלו ליתרון 0:10 ונראה היה שהיום של הג'איינטס עומד להיות ארוך, אבל אז מסר איליי מאנינג לשני טאצ'דאונים, ונראה היה שהגורלות במדולנדס מתהפכים. אלא שביתרון 10:14 הג'איינטס האמיתיים חזרו, ספגו 15 נקודות ללא מענה וירדו כשהם עדיין ללא ניצחון בעונת 2014. דרו סטנטון, שהחליף את קרסון פאלמר, סיים עם 167 יארד ללא טאצ'דאון או איבוד באריזונה, 277 יארד וצמד איבודים למאנינג.

אוהד סינסינטי בנגאלס. AP
כן, תכלס האוהד הזה של סינסינטי צודק/AP

מינסוטה (1:1) - ניו אינגלנד (1:1) 30:7

הפטריוטס חששו מצניחה למאזן 2:0 לראשונה מאז עונת הבכורה של טום בריידי, 2001, ולפחות בהתחלה נראה היה שהאקס מאט קאסל מספק עוד סיבות לדאגה עם מסירה למאט אסיאטה לטאצ'דאון. אלא שבהמשך הכול עבד לטובת ניו אינגלנד, ודווקא מהכיוון ההגנתי. הפאטס חטפו את קאסל ארבע פעמים ובלמו ניסיון שער שדה שתורגם לטאצ'דאון של צ'נדלר ג'ונס בצד השני. סטיבן רידלי רשם 101 יארד וגיחה על הקרקע, טום בריידי סיים משחק מינימליסטי עם 149 יארד וטאצ'דאון משלו.

קרוליינה (0:2) - דטרויט (1:1) 7:24

קאם ניוטון היה יעיל התקפית עם 281 יארד וטאצ'דאון, אבל הסיפור של המשחק היה הגנת הפנת'רס. דטרויט הפכה פיגור 6:0 ל-6:7 והציגה בעצמה הגנה לא רעה בכלל, אלא שאז שאפו החבר'ה משארלוט עשן מוטיבציה וענו עם ריצת 0:18 שסגרה את הסיפור. 291 יארד, טאצ'דאון ואיבוד למת'יו סטאפורד, רק 83 יארד ללא טאצ'דאון לקלווין ג'ונסון, בינוני במונחי מגהטרון.

צ'נדלר ג'ונס שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
צ'נדלר ג'ונס והפטריוטס הסירו חשש מליבם/AP

סן דייגו (1:1) - סיאטל (1:1) 21:30

266 ימים חלפו מאז ההפסד האחרון של האלופה ועד שהיא פגשה בפיליפ ריוורס ואנטוניו גייטס. סן דייגו שמטה בשבוע שעבר יתרון מול אריזונה, אבל ידעה לא לאפשר זאת הפעם ורשמה ניצחון גדול מבחינתה. הסיהוקס דווקא התחילו לא רע, עם טאצ'דאון של 51 יארד של פרסי הארווין, אבל הצ'ארג'רס ענו כמו גדולים ועם שלושה טאצ'דאונים של ריוורס את גייטס, השיגו יתרון של 13 נקודות, שהספיק להם למרות שמרשואן לינץ' צימק. בדקות הסיום, ההגנה של המארחים עשתה עבודה נהדרת ועצרה את ניסיון הקאמבק של ראסל ווילסון. ריוורס סיים עם 284 יארד ושלושה טאצ'דאונים, 96 יארד לגייטס. 188 וצמד לווילסון.

אוקלנד (2:0) - יוסטון (0:2) 30:14

כיוון שהטקסאנס פתחו גם את העונה שעברה ב-0:2 וכיוון שבינתיים הם שיחקו מול יריבות חלשות כמו וושינגטון בשבוע שעבר ואוקלנד הפעם, אולי עוד מוקדם לחגוג, אבל ההתקפה עובדת לא רע וההגנה הראתה שגם בלי ג'דייביון קלאוני הפצוע היא בסדר גמור. מלך ההגנה, ג'יי ג'יי וואט, הראה שהוא באמת יכול לעשות הכול ותפס לטאצ'דאון ראשון בקריירה. בהמשך, ריאן פיצפטריק מסר עוד טאצ'דאון לדיאנדרה הופקינס ואילו אריאן פוסטר שרף את הקרקע עם 138 יארד וטאצ'דאון משלו, בדרך ליתרון 0:27 בתום הרבע השלישי ולניצחון הקליל. פיצפטריק סיים עם 139 יארד, אנדרה ג'ונסון תפס ל-74. דרק קאר המשיך לגלות את הליגה של הגדולים ומסר ל-263 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. הוא גם רץ ל-58 יארד. ג'יימס ג'ונס תפס ל-112 וסיפק טאצ'דאון ופאמבל.

ג'יי ג'יי וואט שחקן יוסטון טקסאנס. AP
כן, עכשיו הוא גם תופס טאצ'דאונים. וואט/AP

דנבר (0:2) - קנזס סיטי (2:0) 17:24

משחק מרתק במייל היי סיטי הסתיים בניצחון הברונקוס על היריבה לבית. אם בעונה שעברה השתיים ניהלו קרב צמוד, נראה שהעונה זה ממש לא הולך להיות המצב. דנבר התחילה מהמקום בו סיימה בשבוע שעבר, עם טאצ'דאון בין פייטון מאנינג לג'וליוס תומאס, אלא שהצ'יפס הפכו ל-7:10. בשלב זה, שני טאצ'דאונים של המארחת העלו אותה לפלוס 11 בהפסקה, אבל נייל דייויס ענה עם טאצ'דאון שני במשחק. בפיגור שבע, הצ'יפס הגיעו בשניות הסיום לשערי האנדזון, אבל לא הצליחו להיכנס בארבעה ניסיונות והפסידו. 242 יארד ושלושה טאצ'דאונים לפייטון, 108 באוויר לעמנואל סנדרס. 255 לאלכס סמית', 81 מהם לטראוויס קלסי.

טמפה ביי (2:0) - סנט לואיס (1:1) 19:17

הראמס הגיעו לפלורידה עם הקוורטרבק השלישי שלהם, אוסטין דייויס, אבל ההגנה שלהם חזרה לעצמה ודייויס עשה את שלו במשחק הראשון שפתח בקריירת ה-NFL, בדרך לניצחון מצוין. ג'וש מקאון אומנם רץ פעמיים לאנדזון, אבל לא מסר לאף טאצ'דאון ואיבד כדור אחד. מנגד, סנט לואיס הסתפקה בטאצ'דאון בריצה של זאק סטייסי ברבע הראשון ובארבעה שערי שדה של גרג "לגטרון" זורליין, כולל השער המכריע, 38 שניות לסיום. דייויס סיים עם 235 יארד, מקאון עם 150. בובי רייני רץ 144 יארד למפסידים. המשחק הסתיים בצורה מוזרה, כאשר טמפה ביי יצאה לניסיון אחרון, מייק אוואנס נפצע ונפל לדשא ובגלל שלבאקנירס לא היו עוד פסקי זמן, השופטים הורידו עשר שניות מהשעון, מה שלמעשה סיים את הזמן החוקי.

גרין ביי (1:1) - ניו יורק ג'טס (1:1) 24:31

איזה משחק הפכפך בלמבו פילד. הג'טס היו בעמדת הפתעה אחרי שעלו ל-3:21 בתחילת הרבע השני, כשג'ינו סמית' רץ לאנדזון ומוסר לטאצ'דאון של אריק דקר ואילו כריס אייבורי מוסיף ריצה מוצלחת משלו. אלא שהפאקרס סופסוף התעוררו אחרי משחק וחצי חלשים. הם החלו לנגוס בהפרש ושמונה שניות למחצית, ארון רוג'רס מצא את רנדל קוב כדי להוריד למינוס חמש בלבד. ברבע הבא, שוב רוג'רס את קוב קבעו מהפך ו-2:08 לסיום הרבע השלישי, מיד אחרי שער שדה משווה של ניק פולס, רוג'רס מצא את ג'ורדי נלסון ל-80 יארד ולטאצ'דאון המנצח. חמש דקות לסיום, ג'ינו סמית' היה בטוח שהוא השווה את המשחק עם מסירה גדולה ל-36 יארד לאנדזון, היישר לג'רמי קרלי, אלא שרגע לפני שהמהלך הזה יצא לדרך, מתאם ההתקפה מרטי מורנהינווג קרא לפסק זמן, בניגוד לחוקים המאפשרים רק למאמן הראשי לעשות זאת. הטאצ'דאון בוטל והסילונים הפסידו. ארון רוג'רס סיפק 346 יארד, שלושה טאצ'דאונים ופאמבל. נלסון סיים עם שיא קריירה של 209 יארד באוויר. 176, טאצ'דאון ואיבוד לג'ינו סמית'.

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. AP
בשיניים. רוג'רס/AP

סן פרנסיסקו (1:1) - שיקגו (1:1) 28:20

בכל מחזור ב-NFL הכול יכול לקרות והברס, שהפסידו בבית בשבוע שעבר לבפאלו, הוכיחו זאת לניינרס, שמצדם חגגו בדאלאס. זו הייתה אמורה להיות הפתיחה הרשמית והחגיגית של המארחים לאצטדיון החדש בסנטה קלרה והם כבר היו בדרך לניצחון כשהובילו 7:20 בכניסה לרבע האחרון, אבל קייל פולר הצעיר קטף פעמיים ברציפות את קולין קפרניק, ברנדון מארשל ומרטלוס בנט תפסו שני טאצ'דאונים תוך 21 שניות ושיקגו קבעה מהפך בדרך לניצחון חוץ ענק. ג'יי קאטלר כיכב עם 176 יארד וארבעה טאצ'דאונים. קפרניק סיים עם 248 יארד, טאצ'דאון, שלושה איבודים ופאמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully