וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ספרד הודחה לבית האזורי

תומאס בלוצ'י ניצח 4:6, 6:3, 3:6, 2:6.את רוברטו באוטיסטה אגוט ושלח את הספרדים לבית האירופי/אסייתי אחרי 18 שנה

תומאס בלוצ'י טניסאי ברזילאי. AP
ניצחון ענק לברזילאים. בלוצ'י/AP

בזמן שבישראל מתעסקים, מטבע הדברים, בהתמודדות של נבחרת הדייויס מול ארגנטינה, בסוף השבוע נערכו שבע התמודדויות נוספות בפלייאוף העלייה לבית העליון של גביע דייויס. במוקד, עמדה ההפתעה הגדולה עם ההדחה של ספרד לבית האזורי לאחר הפסד 3:1 לברזיל, אבל במקביל התקיימו כמה התמודדויות מסקרנות נוספות.

תומאס בלוצ'י טניסאי ברזילאי. רויטרס
הכוכב הברזילאי. בלוצ'י/רויטרס

ברזיל - ספרד 1:3

מי היה מאמין שהנבחרת של קרלוס מויה תודח לבית האזורי האירופי/אסייתי? אז עובדה, זה קרה. ספרד הפסידה 3:1 לברזיל והודחה מהבית העליון של גביע דייויס אחרי 18 שנה בבית הזה. אגב, זה היה ההפסד הראשון של ספרד בהתמודדות דייויס על חימר מזה 15 שנה.

חשוב לציין שספרד לא הגיעה בהרכב החזק ביותר שלה, ואפילו לא קרוב לזה, כשרפאל נדאל, דויד פרר, ניקולאס אלמגרו, פרננדו ורדסקו, פליסיאנו לופס, מרסל גרנויירס ועוד רבים וטובים, אבל גם כך מדובר בהישג ענק מבחינת הברזילאים.

מי שסידר לברזילאים את הכרטיס לבית העליון של גביע דייויס היה תומאס בלוצ'י. הברזילאי בן ה-26, המדורג במקום ה-83 בעולם, חזר ביום שישי מפיגור של שתי מערכות מול פאבלו אנדוחאר כדי לנצח 6:3, 7:6 (6), 4:6, 5:7, 3:6, והערב הוא סגר את ההתמודדות כולה כשהפתיע במשחק הרביעי את רוברטו באוטיסטה אגוט (15) עם 4:6, 6:3, 3:6, 2:6.

הולנד - קרואטיה 3:2

צריך לתת הרבה כבוד למארין צ'יליץ'. הקרואטי, שזכה ביום שני שעבר באליפות ארצות הברית, עשה את כל הדרך עד הולנד כדי להעניק לנבחרת קרואטיה שתי נקודות, אחת בזוגות ואחת והקריטית ביותר במשחק החמישי ביחידים וסידר לקרואטיה כרטיס לבית העליון בגביע דייויס.

מאטה דליץ' (154 בעולם) היה קרוב להבטיח את הניצחון הקרואטי מוקדם יותר כשהוביל בשתי מערכות מול רובין האסה (70), אבל ההולנדי עשה קאמבק וניצח 6:3, 6:4, 4:6, 1:6, 4:6. צ'יליץ' נקרא לדגל ועלה למשחק החמישי והמכריע מול תיימו דה באקר (145). אלוף ארצות הברית הפסיד את המערכה הראשונה, אבל ניצח בסופו של דבר 7:6 (4), 4:6, 2:6, 5:7.

קנדה - קולומביה 1:3

לא ראינו הפתעה גדולה בהליפאקס כשהנבחרת המקומית עשתה את שלה עם 1:3 מרשים מאוד על הדרום אמריקאים. קנדה השלימה את הניצחון שלה בזכות ניצחון חלק של מילוש ראוניץ', המדורג שביעי בעולם, 1:6, 6:7 (2), 5:7 על סנטיאגו חיראלדו (33). הנקודה היחידה שהשיגו הקולומביאנים הייתה בזוגות, שם ניצחו חואן סבסטיאן קבאל ורוברט פארה את דניאל נסטור הוותיק ואת ואשק פוספיסיל, אלוף ווימבלדון בזוגות.

משחקים נוספים:
ארה"ב - סלובקיה 0:5
אוקראינה - בלגיה 3:2
אוסטרליה - אוזבקיסטן 0:5

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
לא נתקבל בקשיים. ראוניץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully