וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: קני סייף כבש שער בכורה במדי גנט

שחקן הנבחרת הצעירה נכנס כמחליף (75) והבקיע (82) את שער הניצחון ב-0:1 על מוסקרון. ריקן בישל, ציריך עלתה לפסגה

שחקני פ.צ. ציריך חוגגים עם אבי ריקן מריו גבראנוביץ'. רויטרס
חגיגה בדרך לפסגה. אבי ריקן/רויטרס

קני סייף חגג הערב (ראשון) את שער הבכורה שלו בליגה הבלגית, כשסידר לגנט ניצחון 0:1 בבית על מוסקרון. קשר הנבחרת הצעירה נכנס כמחליף בדקה ה-75 למשחקו השני בבלגיה, ואחרי שבע דקות נגח למרכז השער ונעזר בשוער שהדף פנימה. סייף הוריד את החולצה לאחר השער וספג כרטיס צהוב. רמי גרשון השלים 90 דקות במרכז ההגנה, גנט עלתה למקום השני עם 13 נקודות.

* אבי ריקן וציריך העפילו למקום הראשון בליגה השוויצרית, אחרי ניצחון מרשים 1:4 בבית על סיון. הקשר הישראלי שיחק בצד ימין של הקישור ובישל בדקה ה-53 לחברו דוידה קיומיינטו שהשלים צמד אחרי שהבקיע גם בדקה ה-19. בראט ג'ימסיטי סגר עניין עם השלישי בדקה ה-62, כשלאורחים השווה זמנית דריו וידושיץ' (24). ריקן ציין בישול שני העונה והשלים 90 דקות. ציריך מקדימה כעת את באזל בנקודה (19 לעומת 18 בשמונה מחזורים) אחרי שהאלופה הפסידה אמש 3:1 לגראסהופרס.

* גל שיש פתח בעמדת המגן השמאלי של וולין לוצק והשלים 90 דקות בניצחון 0:3 על זפוריז'יה במחזור השישי בליגה האוקראינית.

* ליאור רפאלוב הפצוע לא נכלל בסגל של קלאב ברוז', שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול גנק. ברוז' ניצבת במקום החמישי בטבלת הליגה הבלגית, עם 10 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

* דן מורי לא נכלל בסגל של ויטסה, שהשיגה ניצחון בכורה העונה בליגה ההולנדית עם 1:3 ביתי על אקסלסיור במחזור החמישי. אביולה דאודה הניגרי כיכב עם שלושער (40, 60 ו-65).

* רם שטראוס נותר על הספסל של סלאמינה, שסיימה ב-1:1 ביתי מול אומוניה ניקוסיה במחזור השלישי בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully