וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שכטר ונאנט הפסידו לליל, מארסיי במקום השני

החלוץ שיחק 25 דקות בהפסד 2:0 למוליכה החדשה. ביילסה חגג ב-1:3 על אוויאן, בורדו איבדה את הפסגה עם הפסד 2:1 לגנגאן

איתי שכטר שחקן נאנט לפני סימון קיאר שחקן ליל. Michel Spingler, AP
נכנס כמחליף ושיחק 25 דקות. שכטר מול קיאר/AP, Michel Spingler

המחזור החמישי בליגה הצרפתית סיפק מוליכה חדשה, כשליל עלתה למקום הראשון בעקבות ניצחון 0:2 על נאנט של איתי שכטר (25 דקות). בורדו איבדה את הפסגה לאחר שהפסידה 2:1 בחוץ לגנגאן. אל הצמרת הצטרפה גם מארסיי, שהרשימה עם ניצחון 1:3 בחוץ על נועלת הטבלה אוויאן וקפצה למקום השני.

ליל - נאנט 0:2

איתי שכטר נכנס בדקה ה-65 במקום לוקא דו כשקבוצתו כבר פיגרה 2:0 אחרי שערים של דיבוק אוריגי (47) ומרקוס לופס (50), וזו גם הייתה תוצאת הסיום. בעקבות ההפסד ירדה נאנט אל המקום השביעי בליגה עם שבע נקודות אחרי חמישה משחקים, בעוד הקבוצה של וינסנט אניימה (ששיחק 90 דקות) עלתה למקום הראשון עם 11 נקודות וכשהיא עם שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו אחרי חמישה מחזורים ועם שער חובה אחד בלבד.

גנגאן - בורדו 1:2

מחזיקת הגביע הנחילה לקבוצה של ווילי סניול הפסד ראשון העונה, מנעה ממנה לחזור לפסגה וניצחה אותה לראשונה מאז ה-13 באפריל 2002. בורדו ידעה שגם נקודה תספיק לה כדי לשוב למקום הראשון, אבל נכנעה בדקה ה-26 לנגיחה של מוסטפה דיאלו אחרי כדור חופשי שהגביה לרחבה סילבן מארבו. כריסטוף מנדאן הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-34 ושבר בצורת של שנה, כשהחלוץ האורח שייק דיאבטה רק צימק שבע דקות לסיום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אוויאן - מארסיי 3:1

אז מרסלו ביילסה כבר הספיק לריב עם שחקן, לגרום להנהלה לתפוס את הראש עם הצהרה שהרכש החדש לא מתאים לו והשיג רק נקודה בשני המחזורים הראשונים, אך כעת הוא כבר עם שלושה ניצחונות רצופים ורק נקודה מהפסגה. המאמן הארגנטינאי השאיר את בלם המריבה דוריה מחוץ לסגל וכבר אחרי 21 שניות ראה את אנדרה פייר ג'יניאק מעלה את מארסיי ליתרון עם טיל בימין לרשת של בנג'מין לרואה, שערך הופעת בכורה בשערה של אוויאן. בדקה ה-44 שוער המארחת נכנע שנית, לאחר שג'יאנלי אימבולה השתחרר בין שלושה שחקנים ובעט כדור חזק שפגע בראש של ג'ונתן מנסה וחדר פנימה. פלוריאן תובאן, שכבש גם ב-0:4 על ניס במחזור הקודם, נהנה מבישול של דימיטרי פאייה בדקה ה-63, כשקלארק אנסיקולו הקטין בתוספת הזמן. מארסיי עם 10 נקודות במקום השני, אוויאן אחרונה עם נקודה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully