וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מרגוליס ומיטרוביץ' בהרכב, בן בסט, בדש ואיגייבור לא בסגל

14.9.2014 / 19:10

אייסטרן הפתיע כשהשאיר את שני החלוצים מחוץ לסגל מול מכבי פתח תקוה, ויפתח ללא חלוץ טבעי בהרכב. גם בן רייכרט לא בסגל וייתכן כי עוד השבוע הוא יעזוב. הצפייה ההמונית של אוהדי מכבי תל אביב, שהתכוונו למחות על מחירי הכרטיסים, נאסרה

קובי אליהו

הפתעה בסגל מכבי תל אביב למשחק הערב (ראשון) במושבה מול מכבי פתח תקוה (20:15, ספורט1). פאקו אייסטרן השאיר מחוץ ל-18 השחקנים המתלבשים את עדן בן בסט, ברק בדש ונוסא איגייבור. בעוד שאיגייבור חזר רק בסוף השבוע ממשחקיה של נבחרת ניגריה ודי טבעי שהוא יהיה מחוץ לסגל, לגבי בן בסט ובדש מדובר בהפתעה גדולה ונראה כי השניים לא ציפו לה. גם בן רייכרט לא יהיה בסגל למשחק וייתכן כי עוד השבוע הוא יעזוב בהשאלה כשבית"ר ירושלים מאוד רוצה לקלוט אותו.

המאמן בחר שוב להציב בהרכב את גאל מרגוליס ואת ניקולה מיטרוביץ', ולפתוח ללא חלוץ טבעי, כשערן זהבי יהיה שחקן החוד הנייד. מכבי תל אביב תפתח בהרכב הבא: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ?, מהראן ראדי, גאל מרגוליס, טל בן חיים, ערן זהבי. על הספסל יחכו ברק לוי, יובל שפונגין, יואב זיו, דור מיכה, ראדה פריצה, דור פרץ, משה לוגסי.

במשחק גביע הטוטו האחרון מול הפועל פתח תקווה השאיר פאקו מחוץ לסגל את פריצה וגם מיכה שרק חזר מהנבחרת האולימפית היה ביציע. הפעם השניים יתלבשו ויחכו על הספסל.

שחקנים במכבי הופתעו מהצעד של פאקו לגבי בן בסט ובדש, אבל חלקם כבר דיברו היום על מה שהולך להיות במכבי תל אביב של העונה הקרובה: "כמו שזה נראה בכל משחק יהיו שניים או שלושה שחקנים שבכל קבוצה אחרת היו נחשבים לכוכבים שיהיו מחוץ לסגל. זה כנראה מה שמצפה לנו בעונה הקרובה ובכל אימון נצטרך לתת מאה אחוז כדי לקבל את חולצת ההרכב".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפתעה. בן בסט/ברני ארדוב

ובינתיים אוהדי מכבי תל אביב שהתכוונו למחות כנגד מחירי הכרטיסים למשחק הערב מול מכבי פתח תקוה ולצפות בו ב"סטלמך בר" באצטדיון המושבה התבשרו בשעות הערב שהמקום לא יוכל להקרין את המשחק על מסך ענק מחוץ לבר. כאלף אוהדים של מכבי התכוננו לצפות יחד במשחק ברחבה שליד הבר והאיצטדיון, אבל בעלי המקום קיבלו הוראה מהמשטרה לא להוציא שולחנות החוצה, לא לפרוש את המסך הענק ולא למכור שתייה למי שעומד בחוץ.

בתוך הבר יש מקום ל-120 מבלים בלבד וכעת חוששים בעלי המקום שמאות מאוהדי מכבי יצבאו על הפתחים ויבקשו להיכנס כדי לצפות במשחק בתוך הבר. "אנחנו לא מבטלים את המחאה ולא ישברו אותנו", אמר אחד מאוהדי מכבי תל אביב לוואלה! ספורט. "עכשיו עשו לנו תרגיל וסגרו את השטח מחוץ לבר, אבל אנחנו נסתדר. במקום שיהיו 5,000 אוהדים שלנו בפנים, יהיו רק אלף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully