וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "מצפה לחוויה כמו בעונה שעברה"

14.9.2014 / 14:24

עירוני נס ציונה קיימה מסע"ת לפתיחת העונה. הקפטן הוותיק: "בעונה שעברה היו לנו את הקהל והאולם הכי מיוחדים"

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה עם מאיר טפירו. מגד גוזני
מצפים להמשכיות. זילברשטיין וטפירו/מגד גוזני

עירוני נס ציונה קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2014-15 באולם האירועים VIA EVents בעיר. הקבוצה, אותה מאמן גם העונה נדב זילברשטיין, תפתח מחר את העונה בגביע ווינר כשתפגוש את מכבי חיפה בבית מכבי בראשון לציון (18:15). בקבוצה ממשיכים לחפש אחר זר בעמדות הפורוורד שישלים את מצבת השחקנים לקראת העונה הבאה. הקבוצה מכרה את כל 800 המנויים שהועמדו למכירה.

הסגל של נס ציונה כולל את הקפטן מאיר טפירו, שממשיך לעונה שנייה, לצד טל דן, רובי בוסטיין וגיל אמיתי שממשיכים גם הם. הקבוצה צירפה את אור סולומון ממכבי ראשון לציון ואת יונתן לוי מהפועל עפולה, שני שחקנים ששיחקו תחת זילברשטיין בגילאי הנוער. מצבת הזרים של הקבוצה כוללת את פרסטון נואלס, שממשיך לעונה שנייה, לצד לאמיין ווילסון הוותיק וטוני איזלי שמגיע אחרי קריירה מפוארת בליגה האיטלקית.

המאמן נדב זילברשטיין אמר: "לשמחתי הצלחנו לשמור על חלק ניכר מהשחקנים המשמעותיים שלה, ואתם יודעים שהמשכיות היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש. הקבוצה הזאת תהיה קשוחה, אגרסיבית ומחויבת אחד לשני ולקבוצה, לקהל ולמועדון בדרך שלו. קבוצה שרצה ושיהיה כיף לראות אותה".

הקפטן מאיר טפירו הוסיף: "אני מתחבר למה שנדב אמר פה, מגיע שאפו גדול להנהלה פה על ההמשכיות. זה ייתן לנו דחיפה גדולה לעונה הזאת. בעונה שעברה היה לנו את הקהל והאולם הכי מיוחדים בליגה. חבל שהאולם לא יותר גדול. הייתה לי חוויה גדולה בעונה שעברה ואני מצפה לחוויה דומה בעונה הבאה".

בשלב הזה החל דיון על נושא הגדלת האולם העירוני שמכיל כ-1,300 מקומות בהשתתפות ראש העיר יוסי שבו והיו"ר יניב מזרחי. שבו אמר: "אנחנו חושבים גם על הרחבה וגם בנייה. המקום היחידי שניתן לבנות אולם חדש בכמות מושבים שתספק את המנהלת יכולה להיות באזור האצטדיון אבל הוא ישרת מעט מאוד את הקהילה האלטרנטיבה היא להגדיל את האולם הקיים, ואנחנו שוקלים את זה.. הכל צריך לבוא מכספי העירייה שהם די מוגבלים. זה חוסר אחריות שלא נותנים לפריפריה גם תקציב. לא יקראו פה את האולם על שם שר או שרה אז כנראה שזה לא יעניין אף אחד".

שחקני עירוני נס ציונה עם אנשי הצוות המקצועי. מגד גוזני
הסגל כמעט הושלם. נס ציונה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully