וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: הטקס השנתי לי"א חללי מינכן בתל אביב

נציגי הממשלה, הכנסת, העירייה והוועד האולימפי יגיעו לטקס ה-42 במספר. בתו של יוסף רומנו ז"ל תישא דברים בשם המשפחות

הטקס ה-42 לזכר י"א חללי מינכן, שמארגן הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם עיריית תל אביב יפו ושבט החורש של הצופים, יתקיים מחר (שני) באנדרטה לזכר הי"א בתל אביב, ברחוב וייצמן פינת בארי, בשעה 17:30.

בשם משפחות חללי הי"א - מרים המשקולות דוד ברגר, שופט ההיאבקות יוסף גוטפרוינד, מאמן ההיאבקות משה וינברג, המתאבק אליעזר חלפין, המתאבק מרק סלבין, מרים המשקולות זאב פרידמן, מרים המשקולות יוסף רומנו, מאמן הקליעה קהת שור, מאמן הסיוף אנדרי שפיצר, מאמן האתלטיקה עמיצור שפירא ושופט הרמת המשקלות ויעקב שפרינגר – תישא דברים אושרת רומנו קנדה, בתו של יוסף רומנו ז"ל. את דבר הספורטאים יביא השחיין האולימפי גיא ברנע.

אלכס אברבוך, רחלי ויגדורצ'יק. הוועד האולימפי בישראל,
אלכס אברבוך והמתעמלת האומנותית רחלי ויגדורצ'יק בהנחת זר הספורטאים בטקס אשקתד/הוועד האולימפי בישראל

את הטקס יפתח יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל. את זר ממשלת ישראל ליד האנדרטה לזכר הי"א תניח שרת התרבות והספורט ח"כ לימור לבנת. את זר הכנסת יניח יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט של הכנסת ח"כ עמרם מצנע . את זר עיריית תל אביב יפו יניח סגן ראש העיר אסף זמיר. את זר הוועד האולימפי בישראל יניחו אריה זייף ויורם ארנשטיין. את זר משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 1972 יניחו שמואל ללקין שהיה ראש המשלחת, וחברי המשלחת השחיינית שלומית ניר טור וההלך שאול לדני. את זר הספורטאים האולימפיים יניחו יעל ארד וירדן ג'רבי. את זר משפחות הי"א יניחו שרה שור, אלמנתו של קהת שור ז"ל שהשנה מלאו לה 90, יחד עם הנכדים והנינים של משפחות הי"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully