וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "אנחנו מרימים את עצמנו מחדש"

14.9.2014 / 12:57

שוער קרית שמונה התעודד מהתיקו המאופס באשדוד: "נראינו יותר טוב מהמשחקים האחרונים, גם האוהדים שלנו הפתיעו"

one

עירוני קרית שמונה סגרה אמש (שבת) שבעה משחקים רשמיים ללא ניצחון מאז תחילת העונה. הקבוצה הצפונית שלא ניצחה בשני משחקיה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, וסיימה בשתי תוצאות תיקו ושני הפסדים את ארבעת משחקיה בגביע הטוטו, חזרה אמש מאוכזבת גם ממשחק החוץ באשדוד (0:0) באיצטדיון בו עדין מעולם לא ניצחה.

נקודת האור היחידה של קרית שמונה היתה הופעתו המצויינת של גיא חיימוב בין הקורות, שהצליח במו ידיו להביא נקודה. חיימוב נראה טוב מאוד במשחק ואף עצר פנדל מרגליו של רועי בקל. "היה משחק טוב לשני הצדדים, וחבל שלא ניצלנו את היתרון המספרי על אשדוד", אמר חיימוב בסיום. אני חושב שגם לאופיר מרציאנו היה משחק טוב. נתנו קצת פוש במחצית השניה ואנחנו צריכים להשתפר עוד. אני שמח שנראינו יותר טוב מהמשחקים האחרונים ומקווה שזה יתבטא בניצחונות כבר במחזור הבא, נצטרך להיות יותר רעים מול השער".

גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"נצטרך להיות יותר רעים מול השער". גיא חיימוב/אדריאן הרבשטיין

חיימוב נשאל למי מהשוערים מגיע להיות בסגל הנבחרת ענה: "אני לא מתעסק בזה וקודם רוצה באופן אישי לעזור לקבוצה להתקדם להצליח". השוער נשאל אם קבוצתו תצליח להתברג העונה בפלייאוף העליון השיב: "אנחנו תמיד שואפים להיות בטופ של הכדורגל הישראלי ויהיה לנו השנה יותר קשה לעשות את זה. מרציאנו נתן משחק מצויין ולקח כמה כדורים טובים. ירדנו טיפה אחרי הפיק באירופה, אבל אנחנו מרימים את עצמנו מחדש. כל הזמן נעבוד ונשתפר, נעשה את מה שצריך. הייתה אווירה טובה, גם האוהדים שלנו הפתיעו. כיף שהליגה חזרה ושתהיה אווירה טובה".

אחמד עאבד, שהיה בספק למשחק בשל פציעה, פתח בסופו של דבר בהרכב ושיחק 65 דקות. לעומתו נותר אופיר מזרחי מחוץ לסגל בשל פציעה, והשבוע ינסו להכשירו לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. בהנהלת המועדון צפויים להעביר השבוע את חוזהו של קשר הרכש עאהד עזאם בבקרת התקציבים, וייתכן שגם הוא יעמוד לרשות המאמן ברק בכר בשבת נגד האדומים. ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שטובארנו פינאס יועמד לדין על פגיעה בשחקן יריב לאחר משחקה של הקבוצה נגד אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully