וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נווקאמה: "הזמן שלי לעבור לקבוצה גדולה עוד יגיע"

החלוץ הניגרי שהצטיין ב-0:4 על הפועל פתח תקוה, סיפר: "שמח שנשארתי בהפועל רעננה. מעדיף את סילבס על פני קורצקי"

one

הפועל רעננה פתחה בצורה פנטסטית את משחקיה בליגת העל, אחרי שהביסה אתמול (שבת) 0:4 את הפועל פתח תקוה והתייצבה לפחות ל-24 שעות במקום הראשון בטבלה. מבחינת חיים סילבס, שעמד על הקווים בפעם הראשונה כמאמן ראשי בליגת העל, זו הייתה טבילת אש מצוינת. סילבס בחר לפתוח במערך של שלושה בלמים, מה שהשאיר את צמד המגנים עדי נמני ועמנואל אמבולה לתמוך שוב ושוב בחלק ההתקפי. המאמן נראה מאושר בסיום ובחדר ההלבשה דאג לעבור בין כל השחקנים, לחבק אותם ולהחמיא להם.

מעל כולם בלט החלוץ אנתוני נווקאמה, שאמנם לא כבש, אך בישל שלושה שערים לחבריו. במהלך הקיץ הוזכר נוואקמה כמועמד לעבור לאחת מהקבוצות הגדולות בליגה, אולם בסופו של דבר הוא נשאר ברעננה, לשמחת אנשי המועדון והצוות המקצועי. "זה היה משחק טוב שלנו", אמר נווקאמה בסיום המשחק. "בדקות הראשונות היה לנו יותר קשה, אבל אחרי שכבשנו את השער הראשון, נכנסנו מהר למשחק".

החלוץ נשאל איזה מאמן הוא אוהב יותר, את הנוכחי, או את מנחם קורצקי שאימן אותו בעונה שעברה והשיב בפתיחות: "אני אוהב שיש גיוון בחיים שלי. אני תמיד רוצה שההווה שלי יהיה טוב יותר מהעבר שלי. אני מעדיף את המאמן הנוכחי , על פניו של המאמן הקודם. זה לא שהמאמן הקודם לא היה טוב, אבל אני צריך להשתפר בכל יום ויום בקריירה שלי ועם חיים סילבס אני מרגיש ממש טוב".

נווקאמה נשאל מה היה רוצה לאחל לעצמו לקראת העונה הקרובה והשיב: "קודם כל אני רוצה מה שכל שחקן כדורגל רוצה, להיות שמח ומאושר. רק ככה אני יכול לשחק כדורגל. אם אני לא שמח, אני לא יכול לשחק. אני מאחל לעצמי ולקבוצה להשיג תוצאות טובות. נצטרך ללכת צעד אחרי צעד".

על כך שנשאר בסופו של דבר ברעננה: "כמובן שאני שמח על כך, אחרת לא הייתי נשאר לשחק כאן. אם יגיע זמני לעבור למועדון גדול, אני לא חושב שמשהו יעצור אותי. זמני עוד יגיע. אני לא נותן לזה להפריע לי עכשיו, כרגע אני מתמקד בעבודה שלי ברעננה".

אנתוני נווקאמה שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
ממשיך להרשים. נווקאמה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully