וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נכנעה: ירדו מחירי הכרטיסים למשחק מול רעננה

14.9.2014 / 19:57

אחרי מתיחות בין האלופה למנהלת הליגה, הצהובים הודיעו על שינוי במחירים לשערים 8 ו-7: 80 שקל למבוגר ו-40 לילד/חייל

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אחרי מתיחות גדולה בין מנהלת הליגה לבין מכבי תל אביב, האלופה הודיעה על שינוי במחירים לכרטיסים למשחק מול הפועל רעננה. אחרי שבתחילה גבתה מכבי תל אביב 100 שקלים ללא עמלה לכרטיסים לשערים 7 ו-8 במשחק מול הפועל רעננה במחזור השני, הצהובים הודיעו הערב (ראשון) למנהלת הליגה על שינוי במחירים, והכרטיסים לשערים אלו יעמדו על מחיר המקסימום שהוחלט על ידי המנהלת - 80 שקלים למבוגר ו-40 לילד/חייל.

ביום שישי, כשנודע למנהלת הליגה שמכבי תל אביב גובים מעל למחיר המקסימום שהוחלט במקרה של משחק בין קבוצה ?גדולה? לקבוצה ?קטנה?, נעצרה מכירת הכרטיסים - כך לפי המנהלת - והערב, כאמור, שונו המחירים.

?במכבי הסבירו את ההבדל במחיר כי היציעים הללו יקרים יותר וניתן בהם ערך מוסף למשפחות?, אמרו במנהלת, ?חרף זאת, הם הבינו את הבקשה שלנו ולאחידות והודיעו כי כל היציעים הלא-מקורים יימכרו באותו סכום?.

חשוב להסביר - החלטת המנהלת, כך התברר, לא תקפה לכלל יציעי האצטדיון אלא נוגעת רק ל?יציעי בסיס?. בשבוע הבא אמורה להתקיים ישיבת מנהלת בנושא קריטריונים - מה ייחשב ליציע בסיס ומה יציע פרימיום, אליו יהיה ניתן לגבות מעל למחירי המקסימום. במשחק נגד הפועל רעננה, למשל, כרטיסים לשערים 2 ו-13 יימכרו במחירים גבוהים יותר מהמקסימום.

כזכור, בתחילה הנהלת מכבי התעקשה שלשערים 4/5 יימכרו כרטיסים במחיר של 80 שקל ואילו לשערים 7/8 ולשערים 13/2, המחיר יהיה גבוה יותר.

יורם באומן מועמד לתפקיד יו"ר המנהלת. ברני ארדוב
יש הסכמה. יו"ר המנהלת, יורם באומן/ברני ארדוב

במכבי תל אביב התעקשו ששערים 7/8 חייבים להיות נבדלים משערים 4/5 מכיוון שבהם יש מספר רב של סדרנים שאחראים על הושבת האוהדים על פי כסאות מסומנים. "כשאתה הולך לקונצרט יש לפעמים גם שישה אזורי ישיבה עם מחירי כרטיסים שונים", אמרו בקבוצה. "לא הגיוני שיקבעו לנו בכמה למכור כל כרטיס".

יש לציין שכל המריבה בין מכבי למנהלת היא על 300 כרטיסים בלבד שמכבי יכולה למכור לשערים 7/8, שברובם כבר תפוסים בכרטיסי מנוי. "ההפרש הכספי הוא כל כך זניח ולכן תמוהה ההתעקשות של מכבי בנושא", אמרו במנהלת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בראיון שנערך עם פאקו אייסטרן באתר הרשמי של המועדון

לפני פתיחת העונה, פאקו אייסטרן העניק ראיון וידאו לאתר הרשמי של המועדון ובו הבהיר מה הוא רואה כמטרה ברורה לעונה החדשה: "לנצח פעם אחת זה קשה אבל אפשרי", אמר הבאסקי. "הקושי הוא להמשיך ולנצח וזו מטרה נהדרת שנותנת אמביציה. השחקנים מצפים להשיג את המטרה שהמועדון מצפה מכולנו. בשבילי חשוב יותר ממה שאתה עושה הוא איך אתה רוצה להגיע לשם והכי חשובות השאלות: 'למה את עושה את זה? מה הסיבה?'".

על הפילוסופיה שלו אמר: "אני לא רואה את עצמי עושה שום דבר אחר. מה שגורם לי להמשיך זה שהיה לי חלום לפני כמה שנים ואותו חלום נשאר גם היום. אני תמיד אומר לשחקנים שאחת הבעיות כדי להמשיך ולהשתפר היא שאתה שוכח שהחיים שלך היום היו חלום לפני כמה שנים. אתה חייב להמשיך ולחשוב שאתה חי את החלום. אם תדע להמשיך ולחיות את החלום, אתה תעשה כל מאמץ".

על מה שמצא במכבי תל אביב, אמר פאקו: "לא הופתעתי כי חואן טוריחו הכין אותי למועדון מאורגן היטב וזה מה שמצאתי. אני מתחבר לדרך של המועדון ולאמונה שתוצאות צריכות להגיע דרך תהליכים. אני מרוצה מההחלטה שלי להגיע למכבי ועכשיו אני יותר ממוקד בשיפור הקבוצה שלי ופחות בדאגה לניתוח היריבות שלנו. אם נדאג לשפר את היכולת שלנו מיום ליום, נוכל להתמודד עם כל יריב".

פאקו סיפר בראיון שהוא עובד קשה על תרגול העברית שלו ולראיה זרק את צמד המלים: "אין פחד" בשפה העברית כדי להמחיש שהוא מתאמץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully