וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל בלחץ: אנצ'לוטי הגן על קסיאס, הקהל שרק בוז

אלופת אירופה הובכה בדרבי, אנצ'לוטי: "הגול הראשון לא היה באשמתו של קסיאס". פפה: "צריכים את הקהל יותר מתמיד"

שלושה מחזורים בלבד חלפו בליגה הספרדית וכבר אפשר לומר: ריאל מדריד במשבר. אחרי ה-4:2 המשפיל מול סוסיאדד, אלופת אירופה קיוותה להתאושש עם ניצחון בדרבי על אתלטיקו מדריד אבל נוצחה 2:1 וגרמה עוד מפח נפש לאוהדיה, שאיבדו את סבלנותם בסיום המשחק ושרקו בוז בעיקר לאיקר קסיאס וגם לפלורנטינו פרס הבעלים.

עוד לפני כן ניצחה ברצלונה 0:2 את בילבאו החזקה, שמרה על המאזן המושלם שלה והתבודדה בפסגה. אחרי שלושה מחזורים, בארסה מוליכה על ריאל בשש נקודות הפרש. הדומיננטיות של ריאל במדריד התפוגגה לחלוטין, כשאלופת אירופה כבר פשוט לא מצליחה לגבור על יריבתה אתלטיקו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם גארת' בייל. GettyImages
אפילו הרקורד של צ'יצ'אריטו לא הושיע/GettyImages

* זו הפעם הראשונה ב-111 שנה שאתלטיקו מנצחת פעמיים ברציפות את ריאל בחוץ.

* ריאל ניצחה רק 2 מתוך 7 משחקי הליגה האחרונים שלה, מה שלא קרה לא מאז 2009.

* ריאל ספגה 6 שערים בשלושת המחזורים הראשונה של העונה. הפעם האחרונה בה זה קרה להם: 1995.

* שני ההפסדים של ריאל בשלושת המחזורים הללו מהווים תמרור אזהרה היסטורי: רק ארבע פעמים קבוצה שזה קרה לה זכתה באליפות (ברצלונה ב-1929 ו-1974, בילבאו ב-1931 ו-ולנסיה ב-1971). לריאל זה קרה 11 פעמים, האחרונה שבהן ב-2005.

* אפילו צ'יצ'אריטו, שכבש בהופעות הבכורה שלו בצ'יבאס, מנצ'סטר יונייטד ונבחרת מקסיקו, לא הצליח לעזור לבלאנקוס, אמש, כשעלה להופעת הבכורה שלו אבל לא מצא את הרשת.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
אנצ'לוטי לא מבסוט ממנו. קסיאס/רויטרס

בריאל ניסו להסביר את ההפסד המביך ולא מעט ביקורת הופנתה לעברו של השוער איקר קסיאס. המאמן קרלו אנצ'לוטי נשאל על הגול הראשון שכבש טיאגו בנגיחה ממטר וענה: "כשאתה מקבל גול בקורה הקרובה, זו לא אשמתו של השוער". קסיאס נשאל על השריקות מהיציעים, ואמר: "האוהדים שורקים לי? אם זה נכון, עליי לקבל את זה ולנסות להתאמן קשה יותר כדי להשתפר".

פפה התייחס לקריאות הבוז של הקהל: "הקהל תמיד צודק אבל אני לא שמעתי שריקות בוז. אנחנו עובדים קשה, אבל אולי אנחנו לא מרוכזים מספיק במצבים הנייחים. אנחנו מקבלים ככה הרבה שערים. במצבים כאלו צריך לעבוד קשה וצריך את התמיכה של האוהדים יותר מתמיד".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

אנצ'לוטי התעקש ש"לא שמעתי קריאות בוז", אבל יודע ש"נצטרך לנתח את המצב בימים הקרובים כדי לטפל בבעיות במהירות. המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל השנייה לא. פשוט לא הצלחנו להמשיך ביכולת מהחצי הראשון ונתנו למומנטום שלנו לחמוק. אין ספק שפתיחת העונה לא מספיק טובה. למזלנו, זו רק ההתחלה ועוד נותר לנו הרבה זמן לתקן דברים בצורה רגועה ועם ביקורת עצמית".

כמה ימים לפני שריאל מארחת את באזל בליגת האלופות, אנצ'לוטי טוען ש"שילמנו ביוקר על טעויות קטנות. חייבים להגיב מהר כי יש לנו משחק חשוב ביום שלישי. אחרי השער הראשון הגבנו טוב והשווינו, אחרי זה דעכנו". אנצ'לוטי שומע את הקולות שמבקרים את ריאל על ההחלטה לשחרר שחקנים כמו צ'אבי אלונסו ואנחל די מריה, אך מתעקש כי "אין שום בעיה במערכת, פשוט חלק מהשחקנים צריכים להתרגל אליה. היום הייתה בעיה של גישה ומחסור באינטנסיביות. זו הבעיה העיקרית, לא המערכת, ממש לא. אנחנו פשוט חייבים למצוא את האיזון בין השחקנים האיכותיים שיש לנו".

טיאגו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. GettyImages
גול מהיר. טיאגו/GettyImages

בצד השני הייתה כמובן שמחה גדולה. טיאגו, שכבש את השער הראשון הקדיש את הניצחון למונו בורגוס, עוזרו של סימאונה המושעה שישב ביציע: "אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה למונו. הניצחון הזה הוא תוצאה של עבודה קשה של כולם, הקבוצה, המחליפים, הצוות וכולם. זו הסיבה שאנחנו קבוצה כי אנחנו יודעים שכולם חשובים. כל אחד יכול להכריע משחקים".

הקשר חגג ניצחון ליגה שני רצוף בברנבאו: "לשחק במדריד דורש הרבה מאוד מקבוצה, כולם נתנו 100 אחוז וזו הרגשה נפלאה. זה לא קל לנצח פה, אנחנו מאושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully