וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנקילו ברנטה משאלקה לא שותף וצייץ: "קדימה גלדבאך"

הקשר זעם שלא שותף ב-4:1 מול הסייחים, ושיתף את תחושותיו בפייסבוק ובטוויטר. לאחר מכן הודיע: "זה לא אני, זה חבר"

טרנקילו ברנטה שחקן שאלקה. Christof Koepsel, GettyImages
מתקפה חסרת תקדים נגד המועדון. ברנטה/GettyImages, Christof Koepsel

שאלקה הובסה הערב (שבת) 4:1 על ידי מנשנגלדבאך, במסגרת המחזור השלישי בבונדסליגה. הרויאל בלוז ספגו הפסד שני בשלושה מחזורים והם עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה מחזורי ליגה. אם המצב הזה וההדחה מהגביע כבר בסיבוב הראשון מול דינמו דרזדן לא הספיקה, אז אחרי המשחק התרחשה גם תקרית עם שחקן הקבוצה טרנקילו ברנטה.

שחקן שאלקה כתב בחשבון הפייסבוק שלו ובטוויטר שלו: "שלושה חילופים, אף אחד מהם לא קווילו. לכן: יאללה גלדבאך". הסטטוס הוסר מהפייסבוק כעבור זמן קצר, אבל זה קרה אחרי שכבר זכה לשיתופים רבים וללייקים. מהטוויטר של השחקן הציוץ הזה לא נמחק והוא עדיין מופיע שם. יהיה מעניין לראות איך יבחרו במועדון לנהוג עם הקשר השוויצרי, במיוחד לאור העובדה שבמהלך השבוע מצפה להם משחק החוץ אולי הקשה ביותר באירופה היום: מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' במחזור הראשון של ליגת האלופות.

"מאוחר יותר כתב ברנטה בטוויטר: "מאז שפתחתי את חשבון הפייסבוק שלי, הפקדתי אותו בידי חבר שלי. לצערי, הוא שחרר במהלך המשחק מול גלדבאך הודעה אמונציונלית, שהובילה לבלבול. אני לא פרסמתי את הסטטוס הזה ולא בקשתי מהחבר שלי לפרסם את זה. אני ישבתי על הספסל בגלל החלטה של המאמן, ועל זה אני לא מתכוון להגיב בציבור. בהצלחה".

קגאווה כבש, דורטמונד ניצחה. גם באיירן עשתה את שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully