וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: הכול על הכתפיים של דודי סלע

המחבט הבכיר ינסה להעלות את הנבחרת לבית העליון עם ניצחון על מאייר (18:30, ספ' 5), אחריו יעלה בוצר למפגש מול ברלוק

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
מודע לחשיבות המשחק. דודי סלע/AP

נבחרת הדייויס של ישראל תשלים הערב (ראשון) את המאבק על המקום בבית העליון של גביע דייויס עם שני המשחקים הנותרים במפגש מול ארגנטינה, אותו היא מארחת בפלורידה. אחרי שביום שישי בר בוצר נכנע ללאונרדו מאייר ודודי סלע גבר על קרלוס ברלוק, וביום שבת אנדי רם ויוני ארליך העלו את ישראל ליתרון 1:2 עם ניצחון 3:6, 6:3, 1:6, 6:3, 3:6 על פדריקו דלבוניס והוראסיו סבאז'וס, הנבחרת של אייל רן זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי לחזור לשמונה הגדולות בעולם.

סלע, המדורג 84 בעולם, יעלה למשחק הראשון של הערב מול מאייר (25 בעולם) בשעה 18:30 שעון ישראל, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון שלו צפויה לעלות לנבחרת בהפסד, בשל העובדה שבוצר הצעיר (776 בעולם) אומנם הפתיע לטובה בהופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים שלשום, אבל סיכוייו להפתיע את ברלוק (67 בעולם) במשחק החמישי נמוכים מאוד. סלע נוהג לעשות את העבודה במפגשים ביתיים בדייויס, ונקווה שלמרות העובדה שהמשחק הביתי הנוכחי נערך בקצה השני של העולם, הוא יוכל להתעלות כמו שהוא יודע.

אנדי רם יוני ארליך טניסאים ישראלים. AP
איזו התרגשות. ארליך ורם/AP

רם וארליך התרגשו מאוד אחרי הניצחון הדרמטי אמש, כשרם, שלא שיחק השנה בסבב ואמר שיפרוש לאחר מפגש הדייויס הזה, התרגש מאוד בסיום ולא יכול היה לדבר, וארליך קיבל את רשות הדיבור בשידור לערוץ הספורט ואמר: "אם אני אתאר את התחושות, אני אתחיל לבכות. זו הרגשה מדהימה. הקהל היה מדהים. זו התרגשות גדולה לראות את אנדי ככה, הוא כל היום בוכה. אני מקווה שמחר נעשה את העבודה ואז נמשיך הלאה.

"אני חושב שהמשחק הזה היה כמו רכבת הרים, ביקשתי מנועם בר שיביא לנו דבק. ביחד אנחנו בגיל 100, לא פשוט לסחוב כך. כל הנבחרת נתנה לנו כוח להמשיך הלאה. כשהיינו במצב פיזי טוב, היינו יותר טובים מהם. אנדי שיחק מדהים ונלחם.

"היה לנו הרבה מזל גם, זה היה כמו נס היום. פיזית היינו עייפים מאוד, אבל אמרנו שאנחנו חייבים להישאר שם. רצינו לעשות כל מה שצריך פיזית, ידענו שאנחנו יותר טובים מהם".

ארליך נשאל האם זה באמת היה המשחק האחרון של רם וענה: "קשה לענות עכשיו, הראש אומר שאני מקווה שכן, הלב אומר שאני חושב שלא. אסור לסגור דלתות. כרגע, נראה שזה המשחק האחרון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully