וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: צרפת ניצחה 93:95 את ליטא וזכתה בארד

ניקולה באטום המשיך ללהוט עם 27 נקודות והטריקולור השלימו מהפך ברבע האחרון בדרך למדליה היסטורית באליפות העולם

פורוורד נבחרת צרפת בכדורסל ניקולא באטום (ימין) מול שחקן נבחרת קרואטיה בכדורסל בויאן בוגדנוביץ' (שמאל). AP
יש לו מדליה. ניקולה באטום/AP

אחרי האכזבה הגדולה במשחק חצי הגמר, זכתה היום (שבת) נבחרת צרפת במדליית הארד באליפות העולם בכדורסל אחרי שגברה 93:95 על נבחרת ליטא בתום משחק הפכפך. הצרפתים נהנו מעוד יום נהדר של ניקולה באטום שהפציץ 27 נקודות, וזכו במדליה ראשונה בתולדותיהם באליפויות העולם. הליטאים, שהגיעו לטורניר בתור נבחרת בעלת פוטנציאל רב אך עם סגל חסר, יסיימו את האליפות בספרד עם טעם חמוץ.

צרפת, שנחה פחות מ-18 שעות לפני ההתמודדות, פתחה טוב מאוד בעזרת באטום ועלתה ליתרון 19:22 בסיום הרבע הראשון. הליטאים הלכו לולנצ'יונאס והחלו לנגוס ביתרון עד לפיגור 43:42 בלבד במחצית. הרבע השלישי היה נהדר של הקלעים הליטאים שעזרו לה לפתוח פער 8 במהלך הרבע ו-54:61 בסיומו. אלא שצרפת, באטום והרטל לא ויתרו והשלימו את המהפך בדקות הסיום, ובתום דרמה של זריקות עונשין הצליחו הטריקולור לנצח ולזכות במדליית הארד.

ניקולה באטום הוביל את קלעי צרפת עם 27 נקודות (8 מ-12 מהשדה) כשבוריס דיאו מוסיף 15 משלו. תומאס הרטל וג'ופרי לוברן קלעו 13 כל אחד. יונאס ולנצ'יונאס הענק קלע 25 נקודות עבור הליטאים והוסיף 9 ריבאונדים כשחמישה שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות. הבולט מביניהם היה יוסקביצ'יוס שתרם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully