וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נאתכו כבש ובישל, דמארי עם צמד ובישול

קשר צסק"א להט ב-1:2 על ארסנל טולה, חלוץ אוסטריה וינה כיכב בניצחון הבכורה. בישול לדאבור שניצח את סוזה, בן חיים ניצח את אוסקר, סלליך בישל במאריבור. הפסד קשה 5:3 לגיא לוזון, הקהל קרא למאמן להתפטר

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים עם ביברס נאתכו. GettyImages
לא עוצר. ביברס נאתכו/GettyImages

קשר נבחרת ישראל, ביברס נאתכו, המשיך את הכושר המצוין בו הוא נמצא וכיכב היום (שבת) במדי צסק"א מוסקבה עם שער חמישי העונה וגם בישול שני בניצחון 1:2 על נועלת הטבלה ארסנל טולה. כל השערים הגיעו בשלושת המשחקים האחרונים במדי האלופה, שעלתה זמנית למקום השלישי בליגה הרוסית עם פתיחתו של המחזור השביעי.

נאתכו, שנבחר לשחקן החודש על ידי אוהדי הקבוצה, העלה את צסק"א ליתרון 0:1 עם פנדל מוצלח בדקה ה-20, אחרי נגיעת יד ברחבה של יבגני אוסיפוב. אלכסנדר זוטוב השווה בדקה ה-50, אבל בדקה ה-78 נאתכו שלח כדור מדוד ממחצית המגרש לעבר רומן ארמנקו, שהשתלט וכבש שער נהדר בשמאל. בישול קסום של נאתכו, שהשלים 90 דקות ומוכן מתמיד לפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. ביום רביעי הוא באולימפיקו מול רומא.

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. Christian Hofer, מערכת וואלה! NEWS
ארבעה שערי ליגה. עומר דמארי/מערכת וואלה! NEWS, Christian Hofer

* עומר דמארי הוביל את אוסטריה וינה לניצחון בכורה העונה בליגה האוסטרית, במחזור השמיני, כשהבקיע צמד וגם בישל בניצחון 1:3 על ריד. דמארי הבקיע בדקה ה-14 עם בעיטה מסובבת לחיבורים, בישל במבצע יפה לדניאל רוייר בדקה ה-37 והשלים צמד אישי בנגיחה בדקה ה-56 כדי לשפר את מאזנו לארבעה שערים.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות (הוחלף בתוספת הזמן) והצטיין עם בישול בניצחון המפתיע של גראסהופרס 1:3 על באזל של פאולו סוזה. החלוץ הישראלי היה מעורב גם בשער הראשון של אנטול אנגאמוקול בדקה ה-12, באזל השוותה, אבל מיכאל דינגסדג כבש בכדור חופשי (45) כשדאבור לא הגיע אבל הטעה את השוער. מיכאל לאנג חתם בדקה ה-73, אחרי הכנה של דאבור. ניצחון שני בסך הכול של גראסהופרס בשמונה מחזורי ליגה, והיא נחלצת מהמקום הלפני אחרון.

* גיא לוזון ממשיך להסתבך בליגה הבלגית: קבוצתו סטנדרד ליאז' הפסידה 5:3 לאוסטנד במשחק משוגע. סטנדרד דווקא הובילה משער של ג'ף לואיס (26), אבל קוליבאלי (48) וסיאני (51) הפכו. סטנדרד חזרה ל-2:2 אחרי עוד תשע דקות, אבל מכאן התחיל קצב מטורף. דה סאר עם שער עצמי (65) ופרננדו (71) הקפיצו ל-2:4. ז'ופרה מוז'אנגי ביה (77) הקטין ל-3:4 אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לדה שאטר (92) שקבע 3:5 גדול. בכך משלימה סטנדרד ליאז' משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, שמתוכם יש שלושה הפסדים. בסיום המשחק קראו אוהדי הקבוצה למאמן להתפטר ועל פי הערכות הפסד בליגה האירופית ביום חמישי עשוי לחרוץ את גורלו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מונס דאבור שחקן גראסהופרס חוגג מול באזל. אתר האוהדים של גראסהופרס, אתר רשמי
לא עשה הנחות לפאולו סוזה. מונס דאבור/אתר רשמי, אתר האוהדים של גראסהופרס

* הליגה הסקוטית שבה מפגרה, ואיתה סלטיק שבה לנצח אחרי שני משחקים שבהם לא עשתה זאת. הפעם הקבוצה מגלזגו ניצחה 1:2 את אברדין משערים של ג'ייסון דנאייר (7) וכריס קומונס (46). דייויד גודווילי (60) רק צימק. בירם כיאל (28 דקות) וניר ביטון (19 דקות) עלו כמחליפים. סלטיק כעת עם מאזן של שלושה ניצחונות לעומת תיקו והפסד.

* טל בן חיים רשם עוד 90 דקות טובות במדי צ'רלטון, שנותרה בלתי מנוצחת בליגת המשנה באנגליה אחרי 0:1 ביתי על ווטפורד של אוסקר גרסיה. פנדל מוקדם של יוני בוינס (3) קלקל את הבכורה של מאמן מכבי תל אביב לשעבר.

* בן שהר השלים 90 דקות במדי ווילם II שהפתיעה את פיינורד בחוץ 1:2. פרנק ואן דר סטרויק העלה את ווילם ליתרון כבר בדקה השמינית, וחברו של שהר להתקפה סמואל ארמנטרוס הכפיל בדקה ה-23. פיינורד צימקה בדקה ה-76 מרגלי קולין קאזים ריצ'רדס, אך לא הצליחה להשלים קאבמק.

* סינטאיהו סלליך פתח בהרכבה של מאריבור ורשם בישול שלישי העונה בליגה הסלובנית, כשקבוצתו ניצחה 0:2 את קרקה. סלליך (90 דקות) הכין בדקה ה-39 את השער השני של לוקה זאחוביץ', דודו ביטון ערך הופעת בכורה כשנכנס כמחליף במאריבור בדקה ה-69.

* עשהאל בן שבת ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה של קבוצתו החדשה קרקירה 2:1 בחוץ לווריה במסגרת המחזור השלישי בליגה היוונית.

* אייל גולסה עדיין לא התגבר על הפציעה ולא נכלל בסגל של פאוק סלוניקי, שהביסה 0:3 את ניקי וולוס במחזור השלישי בליגה היוונית.

* עידן ויצמן נותר על הספסל בהפסדה של סימורג 2:1 לגבאלה בבית, במסגרת המחזור החמישי בליגה האזרית.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל של מאיורקה, שהפסידה 2:1 בבית לרקראטיבו הואלבה ונותרה עם נקודה אחת בלבד אחרי ארבעה מחזורים בליגה הספרדית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully