וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כשרונאלדו השפיל את סימאונה ובורגוס

בדצמבר 2003 החלוץ כבש את השער המהיר בתולדות הדרבי המדרידאי, אחרי 14 שניות בלבד, אחרי שהשחיל למאמן אתלטיקו בין הרגליים ועשה צחוק גם מעוזרו. זמן לנקמה?

רונאלדו ריאל מדריד 2003. AP
AP)/AP

הכול ערוך ומוכן לדרבי הגדול של מדריד שייערך הערב (שבת, 21:00, ספורט 5 ו-HD). ריאל ואתלטיקו תפגשנה על כר הדשא בברנבאו בשחזור של גמר ליגת האלופות האחרון בו ניצחה ריאל ושל הסופרקופה השנה, בסיומו חגגה האלופה באדום-לבן.

מי שלא יעמוד על הקווים של אתלטיקו הערב יהיה המאמן דייגו סימאונה, עבורו יהיה זה המשחק השלישי מתוך עונש ההרחקה לארבעה משחקים אותו ספג על מכה שנתן לשופט הרביעי במהלך הסופרקופה מול ריאל. במקומו של אל צ'ולו ידריך את אתלטיקו עוזרו, חרמן בורגוס, המכונה אל מונו (הקוף). כמו סימאונה, גם בורגוס שיחק בעברו באתלטיקו ולקראת הדרבי הערב, נזכרו בספרד במשחק דרבי היסטורי בו השניים היו מעורבים, מהצד הלא נכון.

זה קרה בסיבוב השני של סימאונה באתלטיקו, בדרבי שנערך בברנבאו בדצמבר 2003. הכול היה ערוך ומוכן לקרב גדול, אבל ריאל לא חיכתה יותר מדי. היא הייתה זו שהחלה את המשחק, הכדור עבר מהחצי לדייויד בקהאם ומשם, לזינדין זידאן, שמצא את רוברטו קרלוס באגף שמאל. המגן שלח למרכז לרונאלדו, שביצע הטעיה אדירה והעביר את הכדור בין הרגליים של סימאונה ההמום ומול בורגוס, עשה צחוק מהשוער עד ששלח את הכדור לרשת. 14 שניות, זה הכול, בשער המהיר ביותר בתולדות הדרבי המדרידאי. ראול הוסיף את השני בדרך ל-0:2 קליל בסיום. "השמנמן אכל אותם", נכתב ב"אס" למחרת המשחק, כרמז לגודלו של רונאלדו באותה תקופה.

צפו בשער, ואל תמצמצו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully