וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "יהיה קל מאוד עבורי לתמרן בין כל הכוכבים"

מנג'ר יונייטד משוכנע: "אפשר לזכות באליפות", די מריה ופלקאו עשויים לפתוח מול ק.פ.ר (א', 18:00, ספ'1). גארי נוויל מפחיד את ריו פרדיננד

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חייב ניצחון. ואן חאל/GettyImages

אחרי פתיחת עונה רעה מאוד תחת לואי ואן חאל, במהלכה צברה רק שתי נקודות משלושה משחקים, תארח מחר (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-HD) מנצ'סטר יונייטד את העולה החדשה קווינס פארק ריינג'רס למשחק שהיא פשוט חייבת לנצח.

במהלך פגרת הנבחרות השלימה יונייטד את ההתחמשות שלה וצירפה לסגל את רדאמל פלקאו ודיילי בלינד, שהשלימו עבור השדים האדומים קיץ מרתק, במהלכו רכשו גם את אנדר הררה, לוק שואו, מרקוס רוחו וכמובן, אנחל די מריה ונפרדו מ-14 שחקנים וביניהם, דני וולבק שנמכר ביום האחרון של מועד ההעברות לארסנל.

כעת, ואן חאל יודע שהוא חייב להשיג תוצאות טובות יותר, כאשר ייתכן מאוד שכבר מחר פלקאו ובלינד יזכו לבכורה בהרכב, כמו גם רוחו ושואו, כאשר מי שיחסר בתקופה הקרובה הוא פיל ג'ונס, שנפצע.

רדאמל פלקאו דיילי בלינד מנצ'סטר יונייטד. AP
בהרכב לראשונה? בלינד ופלקאו/AP

ואן חאל, כהרגלו, נשמע מאוד בטוח בעצמו: "אנחנו בהחלט יכולים עדיין לזכות באליפות העונה", אמר ההולנדי, שכרגע רואה את הפסגה במרחק שבע נקודות ממנו, "נשארו לנו המון משחקים והפער לא כל כך גדולץ מועדון כמו יונייטד צריך להציב לעצמו מטרות גבוהות וגם אני מציב לעצמי את אותן מטרות. לסיים בשלישייה הראשונה זה בוודאי הגיוני עבורנו. אין ספק שזה קשה, אבל המועדון הזה יכול לעשות זאת. אבל כדי שכל זה יקרה, אנחנו חייבים לייצר תוצאות טובות יותר וההתחלה היא מול קווינס פארק ריינג'רס". ואן חאל נשאל כיצד יתמרן בין כל הכוכבים והשיב: "אין לי בעיה. זו משימה קלה מאוד עבור מאמן, כי הוא פשוט מחליט לפי מה שהוא רואה מי צריך לשחק".

היריבה פתחה את העונה עם שני הפסדים, אולם במחזור האחרון היא גברה על סנדרלנד 0:1. המפגש האחרון בין הקבוצות היה לפני שנה וחצי ואז יונייטד ניצחה 0:2 בחוץ. השדים האדומים ניצחו בכל חמשת המשחקים האחרונים בין השתיים וב-11 מתוך 12 האחרונים. הניצחון האחרון של ק.פ.ר מולם היה 1:4 גדול באולד טראפורד בראשון בינואר 1992.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן קווינס פארק ריינג'רס ריו פרדיננד. רויטרס
חזרה מרגשת לאולד טראפורד. פרדיננד/רויטרס

מי שיערוך חזרה מרגשת לאולד טראפורד מחר הוא בלם ק.פ.ר, ריו פרדיננד, שעזב את השדים האדומים בקיץ אחרי 12 עונות: "לא זכיתי להזדמנות להיפרד מיונייטד כשעזבתי וזו תהיה חזרה מאוד אמוציונלית עבורי", אמר פרדיננד, "היו לי שנים נהדרות ביונייטד". עם זאת, הבלם יודע: "לא יכול היה להיות תזמון יותר גרוע עבור הקבוצה שלנו להגיע לאולד טראפורד. די מריה ופלקאו הם שחקנים מהשורה הראשונה בעולם והם רק ירצו לצאת למגרש ולהוכיח את עצמם לאוהדים. שיחקתי מול די מריה בעבר ואני מאוד אוהב את הסגנון שלו. הוא מצוין עם הכדור ועובד קשה גם בלעדיו".

בינתיים, הפרשן גארי נוויל, ששיחק עם ריו פרדיננד במשך שנים ארוכות ביונייטד, כבר דאג להזהיר את הבלם וצייץ לו: "הוא בא אליך ריו. חהחה", בליווי סרטון שמראה את פלקאו מתכונן למשחק ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully