וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבון קולייר חתם בבני הרצליה

13.9.2014 / 10:10

הפורוורד הפורטו ריקני ויתר על המחנה של פילדלפיה וישלים את הסגל של קצורין. שיחק עם נבחרתו באליפות מרכז אמריקה

דבון קולייר שחקן מכללת אורגון סטייט. AP
מאורגון סטייט להרצליה. קולייר/AP

בני הרצליה השלימה הלילה (בין שישי לשבת) את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה, לאחר שהחתימה את הפורוורד הפורטו ריקני דבון קולייר לעונה הבאה. האתר RealGM דיווח תחילה כי השחקן, בוגר מכללת אורגון סטייט, החליט לוותר על הצעה ללכת למחנה של פילדלפיה, וסוכניו צ'רלס בריסקו וצבי גרוסמן סידרו לו את החוזה בקבוצה של מולי קצורין.

לאחר מכן, בחשבון האינסטגרם שלו, קולייר אישר את הדברים: "החיים גורמים לך לקבל החלטות קשות, ואתה צריך לקבל אותם ולחיות איתם או ללמוד מהם. שנה ראשונה כמקצוען, חתמתי בבני הרצליה מישראל. אני מודע להזדמנות שאלוהים נתן לי להתחיל את הקריירה המקצוענית שלי בצורה חזקה. לא יכולתי להצליח בלי האיש שלמעלה, ולא אשכח את המשפחה שלי, החברים וכל האנשים שהאמינו בי. אל תקחו כלום כמובן מאליו".

קולייר (23, 2.03), יליד ניו יורק, החל את לימודיו באורגון סטייט בשנת 2010. הוא העביר ארבע שנים מלאות במכללה, כשבעונתו האחרונה רשם 13.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. באפריל האחרון חתם בהומקאו מהליגה הפורטו ריקנית ורשם 8.7 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע, מה שזיכה אותו בתואר השחקן החדש המצטיין של השנה. כמו כן קיבל זימון לנבחרת פורטו ריקו לאליפות מרכז אמריקה ורשם 7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של מולי קצורין בהרצליה כולל את שני שחקני ה-NBA לשעבר ג'וש סלבי ודווין איבנקס, לצד הסנטר מהבהאמס מגנום רול. הרצליה הצליחה להשאיר את עוז בלייזר ואבירם זליקוביץ', שהצטיינו אשתקד, לעונה נוספת, לצד יובל נעימי, גל חלמיש ומוטי מוסקוביץ' שהצטרפו במהלך הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully