וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ביץ': "תאודוסיץ' הוא ה-MVP של הטורניר בלי ספק"

הסרבים חגגו את העלייה לגמר, המאמן החמיא: "השחקנים יצרו כימיה נהדרת". דיאו המאוכזב: "לא הגיע לנו לנצח, להם כן"

שחקן נבחרת סרביה מילוש תאודוסיץ' חוגג עלייה לגמר המונדובאסקט. רויטרס
סחף את הנבחרת. תאודוסיץ'/רויטרס

12 שנים אחרי הפעם האחרונה בה הגיעה לגמר המונדובאסקט, אז עוד תחת השם יוגוסלביה, הצליחה להעפיל בליל אמש (שישי) נבחרת סרביה למעמד היוקרתי אחרי ניצחון דרמטי 85:90 על צרפת. הטריקולור, שהדהימו את ספרד ברבע הגמר, הגיעו ללא אנרגיות למשחק במדריד וראו איך מילוש תאודוסיץ' מפרק אותם עם 18 נקודות במחצית הראשונה ו-24 בסך הכול. סרביה הובילה 32:46 בהפסקה, לפני שקאמבק צרפתי כמעט חולל מהפך, אבל רק כמעט. כעת, סרביה תתמודד בגמר ביום מול ארצות הברית, בעוד צרפת תנסה להשיג את הארד כשתפגוש את ליטא.

"זה היה הלילה של השחקנים שלי", אמר בסיום המאמן הסרבי המאושר, אלכסנדר ג'ורג'ביץ', "אני רוצה לברך אותם, הם נהנו מכל רגע. המחצית הראשונה הייתה המשך ישיר למה שהראנו נגד יוון וברזיל. השחקנים בנבחרת יצרו ביניהם כימיה מעולה. צרפת נתנה מחצית שנייה גדולה וניסתה לנצח בעזרת שלשות, שזה מה שציפינו לו מלכתחילה".

על ההצגה של תאודוסיץ' אמר המאמן: "אחרי שהכדורים הפסיקו להיכנס לו, מילוש עבר לשחק עבור האחרים, עבור הקבוצה. הוא השחקן המוביל בנבחרת שלנו וה-MVP של הטורניר הזה, בלי שום ספק. אמרתי לו שמנהיג כמוהו חייב להעביר את האנרגיות החיוביות שלו לשאר השחקנים. הוא היה פצוע לפני הטורניר והייתי קצת מודאג, אבל מהרגע שהטורניר החל הוא מושלם".

בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף: "אני רוצה לברך את החברים לקבוצה. התחלנו חזק מאוד, אבל איבדנו את השליטה ברבע האחרון. צרפת היו מצוינים ברגעי ההכרעה וקלעו 39 נקודות ברבע האחרון".

סרביה בגמר המונדובאסקט אחרי 85:90 על צרפת

פורוורד נבחרת צרפת בכדורסל ניקולא באטום. רויטרס
משחק ענק של באטום לא הספיק/רויטרס

בצד הצרפתי נותרו שבורים. אחרי שהעיפו את המארחת, הצרפתים חלמו על מפגש מול ארצות הברית. בשער של ה"ל'אקיפ" נכתב: "זו מכה היישר לראש". ניקולא באטום, שנתן משחק מדהים וסיים עם 35 נקודות, אמר: "יש דברים שאנחנו מצטערים עליהם. התחלנו את המשחק גרוע בשני צידי המגרש. היינו מוכנים מול ספרד, אבל הפעם לא ואני לא יודע למה. יש תסכול גדול, כי הראנו שאנחנו יכולים להפתיע נבחרות כמו ספרד ושאנחנו יכולים לשחק הגנה 40 דקות. הפעם עשינו את זה רק במחצית השנייה. אני לא מבין מה קרה, אולי חשבנו שיהיה יותר קל הפעם, אבל זה חצי גמר אליפות העולם ואי אפשר לחכות 15 דקות עד שמתחילים לשחק. אנחנו עדיין יכולים לעשות היסטוריה ולזכות בארד, אז צריך לשכוח במהרה מההפסד הזה ולחשוב על ליטא. נעשה הכול בשביל המדלייה".

בוריס דיאו, קפטן הנבחרת, הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד כמובן, כי הייתה לנו הזדמנות לנצח, אבל לא הגיע לנו לנצח את המשחק הזה, לסרבים הגיע. הם שיחקו קשוח יותר וטוב יותר ואנחנו הפסדנו. אולי היינו קצת עייפים, אבל אין לנו את מי להאשים חוץ מאת עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully