וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "המשחק באליפות ארה"ב נתן לי הרבה ביטחון"

המחבט מס' 1 של ישראל הצליח לאזן את מפגש הדייויס לאחר שניצח את ברלוק, עליו גבר לאחרונה גם בגרנד סלאם בניו יורק. בר בוצר: "מקווה שהראתי שיש עתיד"

הטניסאי הישראלי בר בוצר. AP
"אף פעם לא שיחקתי נגד שחקן ברמה הזאת". בוצר/AP

נבחרת ישראל בדייויס פתחה היום (שישי) את משחקי הפלייאוף נגד נבחרת ארגנטינה על העלייה לבית העליון. ישראל מארחת את המשחקים בפלורידה שבארצות הברית בעקבות החלטת איגוד הטניס העולמי, וזאת עקב מבצע "צוק איתן" והמלחמה בחמאס בקיץ האחרון. בר בוצר בן ה-20 הוזנק לנבחרת עקב פציעתו של אמיר וינטרוב והפתיע לטובה במשחקו נגד לאונרדו מאייר. הישראלי, שמדורג 776 בעולם, שיחק לראשונה בגביע דייויס והצליח להקשות על הארגנטינאי בן ה-27 למרות שהפסיד 6:4, 3:6, 6:2, 6:1.

"אני מאוכזב שלא הצלחתי לנצח, אני לא אוהב להפסיד", אמר בר בוצר בסיום, "שיחקתי נגד שחקן טוב והוכחתי לעצמי, כי אף פעם לא שיחקתי נגד שחקן ברמה הזאת ובדירוג הזה והוכחתי לעצמי שאם אשתפר, אתחזק פיזית ואצבור ניסיון אז אני יכול להצליח. זאת הפעם הראשונה שאני משחק במשחק שהוא הטוב מחמש, זה דורש דברים מנטליים ופיזיים, בסט השלישי עשיתי תנועה לא טובה והוא הרים את הרמה, הוא הצליח לברוח לי ואני מאוכזב שלא ניצחתי. מזג האוויר לא קל. מאוד חם פה ומאוד לח אבל זה משפיע על שני הצדדים. אני אצטרך לעבוד על זה כדי לשחק ברמות האלה. זאת הפעם הראשונה שאני משחק בדייויס. הייתי שמח אם הייתה אווירה יותר ביתית, כמו ברמת השרון או בנוקיה, אבל קשה לי להגיד כי ככה היה פחות לחץ בשבילי. אני מקווה שהצלחתי להראות שכן יש עתיד לטניס הישראלי ושהנבחרת תוכל להצליח בשנים הבאות. יש לי עכשיו יותר ציפיות מעצמי אם אצטרך לשחק, אבל אני מקווה שהנבחרת תעשה 1:3 ולא אצטרך".

בוצר הפסיד למאייר, סלע ניצח את ברלוק

הטניסאי הישראלי בר בוצר. AP
למרות פערי הרמות, הוא מאוכזב שלא ניצח. בוצר/AP

קפטן נבחרת הדייויס אייל רן אמר בריאיון טלפוני ל"ערוץ הספורט": "בסך הכול אני גאה בבר. הוא שיחק טוב בחלקים גדולים של המשחק, הוא השתחרר, שיחק משחק בוגר, הבין מה הוא צריך לעשות ולפעמים עשה את הדברים. צריך לתת לו כוח וביטחון להמשך. יש לו מה ללמוד מהמשחק הזה. צריך לתת לו את האמונה והכוח עם הרבה עבודה קשה ולא לאט להתקדם. בר בחור בוגר וחכם, הוא הכין את עצמו יפה מאוד למשחק, כל השבוע הוא ידע בדיוק מה הוא רוצה לעשות, הוא ידע אפילו ליהנות מזה".

במשחק השני, דודי סלע הצליח לאזן את ההתמודדות עם 3:6, 7:6, 2:6, 2:6 פנטסטי על קרלוס ברלוק. סלע אמר בסיום: "המשחק באליפות ארה"ב נתן לי הרבה ביטחון. התחלתי ממש טוב, הובלתי במערכה ו-0:3 והמשחק פתאום ברח לי. במערכה השלישית הוא התעייף ולקחתי שוב שליטה על המשחק. העבדה ששיחקתי שני לא ממש שינתה ואני שמח שהצלחתי להביא את הנקודה ולהביא את ההכרעה ליום ראשון. אתן 100 אחוז מעצמי. לאונרדו הוא שחקן מצוין וזה לא יהיה קל, אבל הכל יכול לקרות בגביע דייויס".

על משחקו של סלע הוסיף רן: "אני שמח מאוד. היינו בפיגור ודודי מצא את הדרך לנצח. הוא המשיך להילחם במערכה השלישית והרביעית, התאושש יפה, התחיל לשלוט בנקודות והראה הרבה כישרון ולחימה. באשר לזוגות, אני חושב שלאנדי יש הרבה נסיון והעובדה שהוא לא התחרה במשך תקופה ארוכה לא צריכה להיות משמעותית. כל מה שהוא צריך לעשות זה להגיע למשחק ולתת את הטוב ביותר. הם מבינים את החשיבות הגבוהה של המשחק. הם יכולים להחזיר אותנו לבית העליון. זו הזדמנות אדירה ואני בטוח שאנדי יגיע ויעשה את המקסימום. אני מאמין שהם מסוגלים לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עדכון ראשון: 12.9, 21:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully