וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי נתניה: בכורה לגוזלן, קנדה ייעדר

אסי דומב ביקש משחקניו לשים לב לערן לוי וליהנות. אזולאי על הספסל. בנתניה הרוש וצלישר צפויים לפתוח, קאיודה מורחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בפעם הקודמת שמכבי נתניה חזרה מהלאומית לליגת העל, לפני תשע שנים, היא הפסידה 2:1 בחוץ למכבי פתח תקוה.

* הפועל תל אביב ניצחה במשחק הראשון של העונה רק פעמיים בחמש השנים האחרונות.

* מאז ה-3:7 הזכור של הפועל תל אביב על נתניה בעונת 2011-12, היא לא הצליחה לנצח את הקבוצה מעיר היהלומים.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מספיק זמן להתכונן. מזרחי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי קיץ אופייני שכלל קיצוצים כספיים משמעותיים, מכירה של עומר דמארי, עזיבה של כל הצוות המקצועי, צירוף של 12 שחקנים חדשים והדחה מוקדמת מאירופה, הפועל תל אביב תפתח מחר את דרכה בליגה. לאסי דומב, שהחליף את רן בן שמעון על הקווים, זה יהיה משחק ראשון כמאמן ראשי בליגת העל.

דומב ערך היום אסיפה לפני האימון המסכם ובו הוא הקרין לשחקנים קטעים מהמשחק בו הקבוצה ניצחה את נתניה 0:2 בגביע הטוטו. המאמן שם דגש על ערן לוי וביקש משחקניו להיזהר ממנו ולהצר את צעדיו. בסיום הוסיף: "תהנו מהמשחק, זה הכי חשוב".

הפועל תעלה עם ההרכב שפתח כמעט בכל שלבי גביע הטוטו. בנג'מין פרנסיס, הרמוני איקנדה ושובל גוזלן יערכו את הופעת הבכורה שלהם בהרכב הפועל בליגה. המשמעות היא שדומב ימשיך עם גוזלן כחלוץ בודד כשגילי ורמוט, ישראל זגורי ומלכה יפתחו מאחוריו. שלומי אזולאי אמור לקבל דקות ראשונות בקבוצה במהלך המשחק, ואילו סארי פלאח שגם הוא יהיה בסגל, לא מתכונן לשחק בשלב בגלל כושר גופני לקוי.



מכבי נתניה:

אחרי שנגמרו חגיגות העלייה, התחילו במכבי נתניה כאבי הראש. הסגל נבנה כמעט מחדש ואז התברר שיש גם גבול למה שאלי שגב יכול לקחת על עצמו לבד. מפנטזיות על טל בן חיים, יובל שפונגין ובן שהר, נשארו בקבוצה עם הרבה שחקנים שהגיעו כדי לשקם לעצמם את הקריירה. גביע הטוטו היה כישלון, סיפור דודו סארנסה היה מחדל ומעל הכל ריחפה פרשת אוהד לויטה.

הפועל תל אביב היתה גדולה על נתניה במפגש ביניהן בגביע הטוטו, אבל מאז היה ליוסי מזרחי ושחקניו מספיק זמן כדי להתכונן לפתיחת הליגה. ההרכב לא יהיה אידיאלי. עמרי קנדה הפצוע ולארי קאיודה המורחק לא ישחקו. שמעון הרוש ועומר צלישר צפויים לשחק אף שרק השבוע חזרו להתאמן בצורה מלאה.

בין הקורות יתייצב אריאל הרוש, שצירף אל פרשת הצ'צ'נים עוד סיפור מורכב אליו נקלע. הבוררות מול בית"ר ירושלים היתה מעיקה ומותחת ולמרות הסוף הטוב, אלי טביב לא מוותר ורוצה דמי השבחה. הפועל תל אביב אמורה להחזיק יותר בכדור ולהיות יותר דומיננטית, מה שיחייב את הרוש להגיע למשחק בריכוז שיא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
יצטרך עזרה מהחברים. ורמוט/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: שובל גוזלן

הפועל תל אביב של העונה בנויה בעיקר על גילי ורמוט, אבל היא צריכה גם מחץ ושערים – דבר שהיווה את נקודת התורפה שלה עד עכשיו. כדי לנצח, גוזלן יצטרך להיכנס לנעליו של עומר דמארי גם אם רק בצורה חלקית. החלוץ שהושאל ממכבי חיפה כבר הכניע את נתניה בגביע הטוטו, מחר הוא ינסה לעשות זאת גם בליגה.

מכבי נתניה: ערן לוי

ערן לוי לקח עשרה ימי חופש בפגרה ואחרי זה חזר להתאמן לבד עם מאמן הכושר אלכס בר ציון. אנשי כדורגל שמכירים אותו אמרו במהלך משחקי האימון, שהוא מעולם לא היה בכושר טוב יותר. אבל אז הגיעו שלושת משחקי גביע הטוטו. נתניה לא כבשה ולוי אפילו לא היה קרוב למסגרת. יוסי מזרחי עדיין לא החליט באיזו עמדה להציב אותו עכשיו כשכבר מדובר בליגת העל. עם סרט הקפטן על הזרוע, ובמועדון בו הוא מצהיר שירצה לסיים את הקריירה, לוי חייב להיות האיש של מכבי נתניה במחזור הפתיחה ובכלל במהלך העונה.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חייב להיות האיש של נתניה. ערן לוי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, הרמוני איקנדה, יורחן קולין, בנג'מין פרנסיס, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, שון מלכה, ישראל זגורי, שובל גוזלן.

מכבי נתניה: אריאל הרוש, ויקי כחלון, כריסטיאן סרגי, עידו לוי, שמעון הרוש, גבריאל ג'ורג'ו, עומר צלישר, רן רול, ערן לוי, עמית בן שושן, אור ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully