וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ורומא שמרו על המאזן המושלם

טבס ומרקיזיו סידרו לאלופה 0:2 ביתי על אודינזה. שער של ראג'ה נאינגולן הוביל את הג'אלורוסי ל-0:1 קשה בחוץ על אמפולי

הליגה האיטלקית הספיקה לערוך מחזור אחד בלבד לפני היציאה לפגרת הנבחרות, והערב (שבת) נפתח המחזור השני עם סגנית האלופה רומא, שנותרה מושלמת אחרי 0:1 בחוץ על העולה החדשה אמפולי. יובנטוס האלופה נותרה גם היא מושלמת בזכות 0:2 ביתי על אודינזה. בין המשחקים הבולטים של יום ראשון יהיו המפגשים בין פארמה למילאן, בין פיורנטינה לגנואה, בין נאפולי לקייבו ובין לאציו לצ'זנה.

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס. GettyImages
קינח עם השני. קלאודיו מרקיזיו/GettyImages

יובנטוס - אודינזה 0:2

ארתורו וידאל, אנדראה פירלו, אנדראה ברצאלי וג'ורג'יו קייליני - עם כל רשימת החיסורים הארוכה הזו היה צריך להתמודד מסימיליאנו אלגרי המאמן החדש של האלופה והוא עמד בזה בצורה חלקה. קרלוס טבס, שעבר מבחן כשירות ברגע האחרון הרגיע את האוהדים בטורינו עם שער מוקדם כבר אחרי שבע דקות כשניצל מסירה של סטפן ליכשטיינר ובעט לרשת מתוך הרחבה. אודינזה ניסתה להשוות, אבל הפעם אנטוניו די נטאלה הלוהט לא מצא את הרשת והאלופה עקצה עם השני. קלאודיו מרקיזיו קיבל כדור כ-16 מטר מהשער ובעט שטוח וחזק פנימה. כמו ב-0:1 על קייבו, יובה שוב לא נצצה אבל הייתה יעילה ונצמדה לרומא בפסגה עם מאזן מושלם.

שחקני רומא חוגגים עם ראג'ה נאינגולן (במרכז). GettyImages
האיש של רומא בפתיחת העונה. ראג'ה נאינגולן/GettyImages

אמפולי - רומא 1:0

אחרי הניצחון החלק 0:2 על פיורנטינה, הג'אלורוסי יצאו למשחק חוץ מול העולה החדשה ושמרו על המאזן המושלם ועל השער הנקי. לפני החזרה שלה לליגת האלופות עם המשחק הביתי מול צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו, רודי גרסיה נתן מנוחה לפרנצ'סקו טוטי וחואן איטורבה, וקיבל את ההכרעה מכוכב המחזור הקודם - ראג'ה נאינגולן. קשר נבחרת בלגיה, שכבש ובישל נגד פיורנטינה, בעט בדקה ה-45 כדור שטוח וחד מ-25 מטרים שפגע בקורה, ניתז לגב של השוער לואיג'י ספה וחדר פנימה. אמפולי נותרה ללא נקודות אחרי שני מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully