וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סרחיו ראמוס מתעמת עם מיקאל פייטרוס במהלך משחק

שחקן ריאל מדריד הגיע עם איקר קסיאס למשחק בו ספרד הפסידה לצרפת. לאחר שהפורוורד של טורונטו חבט ביול, ראמוס צעק לעברו: "מלוכלך!". פייטרוס ענה וקסיאס נקרע מצחוק

נבחרת ספרד עדיין מלקקת את פצעי ההדחה המפתיעה מול צרפת ברבע גמר המונדובאסקט הביתי ומי שהיו שם, וראו את הכישלון מהשורה הראשונה באולם במדריד, היו שחקני ריאל בכדורגל, סרחיו ראמוס ואיקר קסיאס, שהגיע למשחק מלווה בזוגתו העיתונאית, שרה קרבונרו.

אלא שהשניים לא היו רק צופים. בסרטון וידיאו חדש שהתגלה יממה לאחר המשחק, נראים השניים לוקחים חלק בעימות שאירע על הפרקט. בשלב מסוים במשחק התעמתו ביניהן הצרפתי מיאקל פייטרוס והספרדי סרחיו יול, כאשר פייטרוס אף שולח מכה לכיוון פרצופו של יול.

בנקודה זו, ראמוס שכח שהוא סלב ונזכר שהוא קודם כל אוהד. הוא צעק לכיוונו של פייטרוס: "מלוכלך! מלוכלך!". הוא כנראה גם שכח, או שאולי לא ידע, שפייטרוס דובר ספרדית מצוין והבין כל מילה. הפורוורד של טורונטו התרחק ממקום העימות עם יול והתקרב לכיוונם של שני שחקני ריאל, כשהוא מסמן לראמוס עם הכתפיים משהו כמו "מה אתה מתערב?". ראמוס ענה ואמר לפייטרוס: "הרבצת לו", תוך שהוא מראה עם היד את תנועת המכה. בשלב זה, קסיאס החל לצחוק ואמר לחברו לקבוצה: "ראית אותו? הוא חתיכת חיה".

הסרטון המשעשע הזה אומנם בספרדית, אבל התנועות והפנים אומרות הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully