וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קוסטה הפציץ, ליברפול הובכה, ארסנל וסיטי בהצגה

חלוץ נבחרת ספרד חגג שלושער ב-2:4 של צ'לסי המושלמת על סוונסי, אחרי שהאלופה ומחזיקת הגביע חילקו נקודות במשחק מהנה. ליברפול הפסידה 1:0 בבית לאסטון וילה המדורגת שנייה

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל כובש מול ג'ו הארט שוער ארסנל. רויטרס
הוביל את המהפך. ג'ק ווילשר כובש/רויטרס

פגרת הנבחרות הקצרה הסתיימה והיום (שבת) יצא לדרך המחזור הרביעי בפרמיירליג עם 2:2 מהנה בין מחזיקת הגביע ארסנל לאלופה מנצ'סטר סיטי. צ'לסי נותרה המושלמת היחידה אחרי 2:4 על סוונסי, בכיכובו של דייגו קוסטה שהמשיך ללהוט וגם חגג שלושער ראשון. ליברפול נחלה הפסד ביתי מפתיע 1:0 לאסטון וילה, שנותרה בלתי מנוצחת ועלתה למקום השני. טוטנהאם הסתפקה בנקודה מול סנדרלנד, סאות'המפטון הביסה את ניוקאסל, רומלו לוקאקו כבש והתנצל בניצחון הבכורה של אברטון על קבוצתו לשעבר ווסט ברומיץ' וגם לסטר חגגה ניצחון ליגה ראשון במגרשה של סטוק סיטי.

דני וולבק שחקן ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
איזו החמצה. דני וולבק/GettyImages, Shaun Botterill

כחודש אחרי התבוסה 3:0 במגן הקהילה, האלופה הגיעה לאצטדיון האמירויות עם רצון עז לנקום בארסנל. נקמה לא הושגה, אבל היא לפחות נמנעה מהפסד ליגה שני ברציפות והייתה שותפה ליופי של הצגה. ללא יאיא טורה שזכה למנוחה וסטבן יובטיץ' הפצוע, מנצ'סטר סיטי הציגה בהרכב את פרנק למפארד ונראתה לחוצה בפתיחה, עד שסרחיו אגוארו הרגיע עם שער יפה אחרי בישול של חסוס נבאס בדקה ה-28. ארסנל, שהייתה עדיפה עד אותם רגעים, המתינה עד לדקה ה-63 כדי להשוות עם צ'יפ אלגנטי של ג'ק ווילשר, שבחלוף 11 דקות החזיר לאלכסיס סאנצ'ס עם בישול והצ'יליאני שלח וולה לרשת. ארסנל הצליחה להישאר היחידה בפרמיירליג שלא הפסידה בבית ב-2014, אך לא עשתה זאת עם ניצחון, שכן המילה האחרונה הייתה של מרטין דמיצ'ליס, שנגח את השוויון שבע דקות לסיום. דני וולבק, שערך בכורה במדי התותחנים, יכול להצטער על ההחמצה הגדולה בדקה ה-12. ארסן ונגר יכול להיות מודאג מהפציעה של המגן מתיו דבושי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מרטין דמיצ'ליס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מנע הפסד. מרטין דמיצ'ליס/רויטרס

דקה 7: ניסיון ראשון של ארסנל שפתחה היטב, אבל הבעיטה של אלכסיס סאנצ'ס נקלטה בידיו של ג'ו הארט.

דקה 12: זה היה צריך להיות הראשון של וולבק במדי ארסנל. החלוץ מצא עצמו לבד מול הארט אחרי טעות של סילבה והקשית מעל השוער, אך הכדור שלו נעצר בקורה.

דקה 28: גול! ארסנל שלטה והחמיצה, סיטי הענישה. אגוארו חטף כדור לפלאמיני והריץ את נבאס בצד ימין. הקיצוני הספרדי התקדם והעביר כדור רוחב אליו הגיע אגוארו כדי לכבוש מקרוב. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 32: האלופה שוב תקפה מצד ימין עם סבאלטה שמצא את סילבה, אבל הבעיטה שלו נעצרה ברגל של שצ'סני.

דקה 46: נאסרי נכנס כמחליף בשורות סיטי והתקבל בבוז על ידי אוהדי ארסנל, קבוצתו לשעבר.

דקה 59: קלישי חטף כדור, ביצע דאבל פס עם אגוארו וסיים עם הקפצה קטנה שחלפה ליד הקורה. כמעט כבש לרשת האקסית.

דקה 63: גול! חטיפת כדור של המארחים יצרה התקפה נהדרת. אלכסיס השאיר ברחבה לווילשר, שעבר שחקן ועם צ'יפ קטן מעל הארט מצא את הרשת. ארסנל השוותה ל-1:1.

דקה 74: גול! איזה ביצוע של אלכסיס. הגנת סיטי הרחיקה כדור, ווילשר נגח שמאלה לעבר אלכסיס, והצ'יליאני המשיך בשמאל מהאוויר אל הרשת הגבוהה. שער נפלא לרכש מברצלונה שכובש משחק שלישי ברציפות. 1:2 לארסנל.

דקה 81: דבושי נפצע בברכו בצורה מדאיגה ולא יכול היה להמשיך. הצרפתי הורד על אלונקה, צ'יימברס נכנס במקומו.

דקה 83: גול! סילבה הגביה כדור קרן מדויק לראשו של דמיצ'ליס, שנגח לעבר החיבורים. שצ'סני שלח יד אבל רק מנע מהמגן שלו מונריאל להרחיק מהגב ושלח את הכדור לקורה ופנימה. שער של דמיצ'ליס, סיטי חזרה ל-2:2.

דקה 88: קולארוב יכול היה לבצע מהפך עבור סיטי, אבל השמאלית החזקה שלו נעצרה בקורה.

דקה 90+4: דקה אחרי שכדור נוסף נעצר בקורה, סיטי כבר כבשה, אך השער נפסל. שצ'סני סיפק הצלה גדולה באחד על אחד מול דז'קו, נאסרי היה על הריבאונד והרשית, אך מעמדת נבדל. עדיין 2:2.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל כובש (מימין). AP
גולאסו. אלכסיס סאנצ'ס/AP

צ'לסי - סוונסי 2:4

מפגש המושלמות של הפרמיירליג היה שייך כל כולו לדייגו קוסטה, שהשאיר את צ'לסי לבדה בפסגה. ג'ון טרי כבש שער עצמי שלישי בליגה וסיבך את ז'וזה מוריניו בדקה ה-10, אך חבריו ידעו לחזור בדקה קריטית. דייגו קוסטה, מי אם לא הוא, נגח את השוויון לרשת סוונסי בדקה ה-45 אחרי קרן של ססק פברגאס, והשלים מהפך מקרוב בדקה ה-56, אחרי עוד אסיסט של חברו לנבחרת ספרד שביצע דאבל פס בצד שמאל עם אדן הזאר. בדקה ה-67 הוא גם חגג שלושער ראשון על אדמת אנגליה, אחרי שהמשיך בעיטה של ראמירס פנימה. חלוץ הרכש הלוהט, שחקן חודש אוגוסט בפרמיירליג, הפך לשחקן הראשון שכובש בכל ארבעת משחקיו הראשונים במדי צ'לסי, מאז עשה זאת ג'ון מרדית' ב-1928. כמו כן, הוא השני בתולדות הפרמיירליג שכובש בארבעת משחקי הבכורה, כשהקודם היה מייק קווין מקובנטרי ב-1992. וגם: שבעה שערים לדייגו קוסטה בארבעה משחקים - זה כבר שיא היסטורי בפרמיירליג. מה עוד אפשר לבקש? אפילו המחליף שלו, לואיק רמי, חיכה רק תשע דקות כדי להבקיע בבכורה הודות לאסיסט של אוסקר. ג'ונג'ו שלבי רק צימק בדקה ה-87. צ'לסי עם 15 שערי ליגה בארבעה מחזורים.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. דייגו קוסטה/GettyImages

ליברפול - אסטון וילה 1:0

אצטדיון אנפילד ממשיך להאיר פנים לאסטון וילה, שלא הפסידה שם מאז 2010 וניצלה את ההזדמנות כדי להנחיל לליברפול הפסד ביתי ראשון. מריו באלוטלי עלה בהרכב וערך הופעת בכורה לעיני הקהל הביתי, אך ללא דניאל סטארידג' היה שותף לערב מאכזב של האדומים. אסטון וילה, מצידה, ידעה לעקוץ כבר בדקה התשיעית עם שער של גבריאל אגבונלהור אחרי ניסיון נגיחה של פיליפ סנדרוס וערבוביה ברחבה. ההגנה של וילה, עם כל מני שחקנים מושמצים, כולל סנדרוס ואקס ליברפול עלי סיסוקו, החזיקה מעמד, נהנתה ממזל כשכדור של פיליפה קוטיניו נעצר בקורה (81) ונותרה בלתי מנוצחת אחרי ארבעה מחזורים. למעשה, היא ניצבת במקום השני עם 10 נקודות, לעומת שש בלבד של ליברפול.

גבריאל אגבונלהור שחקן אסטון וילה. GettyImages
אנפילד מאיר לו פנים. גבריאל אגבונלהור/GettyImages

סנדרלנד - טוטנהאם 2:2

התרנגולים לא ממש התאוששו מהתבוסה שספגו מול ליברפול, אבל גם גוסטבו פוייט וסנדרלנד שלו לא יכולים להיות מרוצים שכן הם עדיין ללא ניצחון. הפתיחה הייתה סוערת. נאסר צ'אדלי הבלגי העלה את טוטנהאם ליתרון בדקה השנייה, אבל בחלוף שתי דקות אדם ג'ונסון איזן עם בעיטה שפגעה ביונס קאבול וחדרה פנימה. כריסטיאן אריקסן דחק מקרוב בדקה ה-48, אבל שער עצמי אומלל של הארי קיין שמונה דקות לסיום קבע חלוקת נקודות. ריקי אלברס ערך בכורה במדי סנדרלנד.

סאות'המפטון - ניוקאסל 0:4
לסאות'המפטון: גרציאנו פלה (6 ו-19), ג'ק קורק (54), מורגן שניידרלין (90)

ווסט ברומיץ' - אברטון 2:0
לאברטון: רומלו לוקאקו (2), קווין מיראלס (66)

סטוק סיטי - לסטר סיטי 1:0
ללסטר: לאונרדו אוז'ואה (64)

קריסטל פאלאס - ברנלי 0:0

גרציאנו פלה שחקן סאות'המפטון. GettyImages
הרשית פעמיים. גרציאנו פלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully