וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: גרג מונרו נעצר והשתין במכנסיים

הסנטר של הפיסטונס הושעה משני משחקים בגלל "נהיגה לקויה". כעת מתברר שהמעצר שלו לווה בכמה אירועים לא נעימים

גרג מונרו, שחקן דטרויט פיסטונס. AP
התקשה לספור מ-78 עד 100. מונרו/AP

שחקן דטרויט פיסטונס, גרג מונרו, הושעה שלשום (שלישי) משני משחקים אחרי שלהנהלת הליגה הגיע מידע לפיו באפריל האחרון הוא הודה בסעיף של "נהיגה לקויה" (בתרגום חופשי). אלא שהיום גם הגיע מידע נוסף מאותו לילה בו הוא נעצר, מידע שמונרו היה שמח אם לא היה מתפרסם.

תחילת הסיפור ב-13 בפברואר השנה. שוטרים בהנטינגטון וודס, מישיגן, הבחינו על הכביש ברכב שנוסע עם פנס מקולקל ומיהרו לעצור אותו בצד. הם הבחינו שמונרו שישב בכיסא הנהג נראה שיכור, והוא נכשל בכמה בדיקות פיכחות שנעשו לו. הסנטר בן ה-24 נעצר והיום התגלה מהתיעוד של לובשי המדים שבמהלך המעצר שלו, הוא השתין במכנסיים. כמה מביך.

זה לא נגמר כאן. מבדיקה מהירה התברר שפג תוקפה של לוחית הזיהוי ברכב בו מונרו נהג ומהתיעוד של השוטרים עולה שכשהוא התבקש לספור מ-78 עד 100 כחלק מבדיקת הפיכחות שלו, הוא התקשה והתנדנד במקום. בנוסף כשהם הורו לו לומר את ה-ABC, הוא התבלבל ואף החסיר אות אחת.

בהקלטה שהגיעה לידי התקשורת, מונרו נשמע כשהוא אומר לשוטרים: "אני משחק בפיסטונס. כל מה שאני רוצה זה לא להגיע לעיתון". אבל הוא הגיע. הסנטר הושעה מהמשחקים של הפיסטונס נגד דנבר ומינסוטה ב-29 וב-30 באוקטובר, והוא כמובן לא יקבל משכורת ביומיים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully